Nuff²

Tweet

Tuesday, September 9, 2014

Bersawang lagi nampak gayanya

Jangan kaitkan aku dengan kisah blog bersawang mahupun bawang!
Bila godek balik n3² lama, last aku post awal Ramadhan... fuiyyoo...selepas tu raya sakan sampai lupa nak haplod segala jenis info dalam blog ni... lain macam dulu, apa pon sikit masuk  blog... mende yang tak ghairah pon jadi ghairah bile masuk blog...
Tapi sekarang dah lain plak aku rasa...faktor umur atau pemalas? bak kata org utara depa panggei BAKLOQ LIAT....liat betoi  nak buat blog baq hang! Tapi apa pun aku rasa masa tu terlalu cepat berlalu...masa sangat suntuk untuk aku...tak semua aku sempat nak hapdet entry kalau setiap hari ada aja masalah internet yang sangat slow mow di umah aku.... dan itu bukan alasan...
Bak kata kengkawan aku, kalau dah pemalas...jangan beri 1001 alasan...malas tetap malas...
Aku akui beb...aku malas berblog...

-The End-


No comments: