Nuff²

Tweet

Monday, October 11, 2010

Video Kemalangan Ngeri 10.10.10

Video sebelum ni datang nya dari Youtube dan telah di Flag oleh Viewer Youtube atas alasan telalu extreme.....Oleh itu, aku terpaksa la delete video lama dari Entry aku...
So atas permintaan kengkawan...aku upload sendiri Video Kemalangan Ngeri Rembau - Melaka 10.10.10 atas dasar mengambil iktibar...bukan untuk gelak suka² yer...^^'
Aku harap video ini dijadikan pedoman dan pengajaran buat semua pengguna jalan raya...

video

Video ini telah di ambil sebelum kedatangan pasukan bomba dan penyelamat...Mintak di jauhi dari keluarga ku...Al-Fatihah kepada semua keluarga Mangsa...

7 comments:

A said...

yaallah ...

grOundnUt said...

mudah²-an kita di jauhi dari mala petaka sebegini...amin...

Mario said...

uikkk...pagi td dah takde...ni upload semula eh...aku link kan jap lagi...

yela...mudah2an kita dijauhkan...aku tgk separuh je...

grOundnUt said...

@Mario a'ah...yang dari youtube semua dah kene flag...ada unsur² violence ler bro..tu pasal aku upload sendiri..harap² tak kene flag la..sbb sure ramai nak tengok kan video ni untuk di jadikan pedoman dan pengajaran...huhuhuh...

Kuman Chaos said...

sedihnya....

al-fatihah kepada semua mangsa.
kuman "Dapat RM55,000..." Entry

grOundnUt said...

@Kuman Chaos : Mati ada lah Pasti...Hidup Insyaallah...

Anonymous said...

Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed reading it,
you happen to be a great author.I will be sure
to bookmark your blog and will often come back later
on. I want to encourage you continue your great writing, have a nice morning!


my site ... http://evoke.nayana.com/xe/?document_srl=107665