Nuff²

Tweet

Wednesday, October 13, 2010

VO stage 1

Aku telah mendapat jemputan mengadakan seisi VO untuk rancangan kartun bersiri RTM...but..ingat senang ke nak menghadiri audition sebelum itu??
Ye lah..kadang² ada orang dok Sms aku tanye.."bro, ada job untuk VO tak??kalau ada pass² la kat kami yang tengah² free ni..."
BUkan tak mo kongsi rezeki...tapi mende ni terhad aje..kadang² dorang buat audition pon bukan secara rambang...sebab dorang nak yang berbakat dan mampu meluangkan masa walaupon selepas waktu bekerja...
Aku dapat audition bila onces one of my frenz iaitu brader Hamid ni ajak aku join venture untuk project animasi siri Tawon.Aku tak sure kalau ada perubahan dalam tajuk animasi ni..sebab bukan aku yang animate cite ni..
Lagi satu, siri kali ni VO by episod sebenarnye.Itu la setiap kali kalau di panggil macam ONCALL.korang kene la standby sebab nama pon freelance kan..
Ape pon....banyak juga orang yang datang audition itu hari..yang terpilih berdasarkan watak yang diberi dapat di bawa dengan berkesan sekali..penuh dengan expression..

Masing² posing

Macam tengah menyanyi je...ahhaha..

Penuh Inspirasi

Tengah meng-VOkan diri masing²

lalalalala...macam nak tergelak pon ada jugak

Bersama Kartunis Taugeh (berjaket kelabu)

Dan tak lupa pula kami di hidangkan dengan aneka makanan dan minuman...biasa laa...dah abis buat keje² VO tu sempat lagi nak pelahap apa yang ada...^^'
Well as long as I'm say...Keje lah lebih masa selagi umur masih muda...^^

No comments: