Nuff²

Tweet

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Sungguh bertuah sape yang birthdaynye ialah 10.10.10!nombo yang cantik dan cuaca hari yang agak menarik...^^'
Mungkin hari ni bukan lah hari yang bertuah untuk aku kerana aku mengalami masalah bengkak gusi..sejak aku pergi dentist last week lah gusi aku start bengkak...
So buat masa ni aku duduk rumah dan berehat aje..sebab tak de aktiviti yang boleh aku buat selain makan ubat dan rest dekat rumah...
sekarang ni nak menaip pon tak termampu...ye lah..Gigi geraham bongsu yang bermasalah...
Padan la muka aku...sekarang nak makan pon tak boleh...nak bercakap ngan kengkawan pon tak boleh...2 hari aku mC beb...so rajin² la jaga gigi korang sebelum rosak macam aku ni...aduss...tak tahu nak buat macam mana lagi...makan pain killer aje lah ni...=(

No comments: