Nuff²

Tweet

Tuesday, October 12, 2010

WWE smack down toy's siries...

Ni tahap dah tak de keje la ni kat opis...kadang² agak bosan untuk mengadap scene yang tenyata bagaikan nak muntah!!!
So nak jadikan topic entry yang macam agak besh sekali...(untuk para peminat WWE lah)...aku pon tumpang bermain toy of office mate aku ni...tengok gaya kalau buat free style pon besh gak...ehhehe...tak do koje macam ni la jawapan nyer...semua pose aku buat dan aku capture pakai handphone camera...bukan apa pon...setakat wat hobby collect pic toys ni...mueheheh...
.Apabila Undertaker di kunci oleh Edge

Tag team Champion

Randy Orton bukan lah Juara sebenarnya...ahahahhaa...

Refri mana niii???

Bila John Cena di lambung...Edge nak capai dari bawah...^^

The Undertaker mission incompleted

Pelik plak bila Big show Figure tak nampak dia boyot??ahahahah...

Rey Mysterio Booyaka 619

John Cena kene lambung lagih!!
Gambar kualiti biasa laa..Image capture pon pakai Handphone aje..nak beli camera mana la aku mampooo...^^'
Kalau dapat pose cantik...camera pon cantik...memang sure orang ingat betoi² aku kat gelanggang Smack Dowh weh...
Tapi nak wat camne...aku ni bukan la profesional photographer...nak buat saje² hobby masa bosan boleh la...hehehe...

2 comments:

Mario said...

ko mcm tak suka dgn cena je...ekeke sama le...wakaka undertaker mmg otai terbaik...

grOundnUt said...

undertaker the legend tu...muhehehehe...^^'