Nuff²

Tweet

Sunday, October 10, 2010

Alasan Paling lawak

Paling kelakar kalau dah beli barang 'seken hen' tu pastuh berangan nak dapat waranty macam beli barang baru kann....
Ni yang aku nak cerita sikit pasal perangai or ragam manusia sekarang ni...
Sebab aku pon pernah membeli barang² yang dah guna pakai iaitu seken hen...tapi tak de lah nak berangan macam beli barang 1st hand kann...
So dalam entry kali ni aku nak cite sikit pasal si polan ni...ntah macam mana dia beli barang letrik seperti vakum tu...rosak la plak..so dia maybe nak tuko ganti yang baru la kot..
Ini Resit dan alasan dia memulangkan barangan letrik tu...


Ni alasan yang paling lawak untuk memulangkan Vakum yang sudah rosak...aku pon tak tahu ape yang dia cuba nak terangkan kat salesman kedai letrik berkenaan...wakakaka...^^'

4 comments:

Mr.Ix said...

tu ler pasal....hrp lebeh2 pada 2nd hand sgt.

grOundnUt said...

ahaks...kadang² biar mahal asalkan waranty tu tetap boleh di pakai kan...ehehehe...

iena said...

pergh...xleh trime itu alasan...
hahahahahaha....

grOundnUt said...

ahahahahah....bahasa jiwa bangsa...^^'