Nuff²

Tweet

Thursday, March 22, 2012

Eori On Astro Ceria

Salam semua...wahhh..bersawang sudah blog aku yang agak lama jarang di jenguk...tengah under maintainence la katakan..tambahan lagi Kartun Eori terpaksa di tangguhkan akibat kesilapan teknikal dari pihak yang tertentu...aiizzz...O.o'
Oleh itu, di kesempatan ini...aku agak kecewa kerana pihak terbabit terpaksa menangguhkan kartun Eori sehingga musim cuti sekolah dalam bulan May tak silap aku...nak tak nak, penat gak la aku menunggu depan TV. Sib bek la pagi tu boss belanja sarapan di kedai mamak sementara nak tunggu siri Kartun Eori tu muncul. O.o
Hahaha..mungkin betoi jugak, Eori kartuh terpaksa Q'-up dengan kartun² yang tengah femes dalam saluran Astro Ceria...Nak tak nak, aku terpaksa la tunggu sehingga musim cuti sekolah yang akan datang...
Agak² sampai bulan 5 ni tertangguh lagi tak?>,<"

Psstt...agak² Eori dapat menambat hati penggemar Pokemon tak?^^'

4 comments:

Mario said...

tgk kartun tu mcm menarik je tu....

grOundnUt said...

@Mario : Tu la..tapi buat masa ni, pihak Astro terpaksa tunda dahulu atas sebab² tak dapat nak di elakkan..O.o

puanbee said...

lor ditunda ke pulak..

grOundnUt said...

@Puanbee : ya..dorang cakap akan di tayangkan untuk next cuti sekolah..maybe dalam bulan May la kot..huhuhuuh..:(