Nuff²

Tweet

Monday, May 14, 2012

Flickr latest preview

Alhamdulillah...masih ada lagi sisa² keje yang perlu di siapkan..tapi aku still lagi boleh curik² masa untuk meng-edit² apa yang patut..aku bukan lah hebat sangat part edit² ni..memandangkan setiap kali aku jenguk page FB KukuBesi Manupulasi ni, semakin bersemangat aku nak capture gambar then main edit sikit²..bukannya reti mana pon..bak kata org² tua..ilmu tu sikit² lelama jadik bukit..berkepul² ilmu di dada ni ape salahnya kita kongsi reramai..^^'
Rajin jugak aku dok jenguk page Kukubesi ni..gambar² dia dalam tu cukup buat aku meremang bulu roma la..rasa macam if la aku boleh buat macam dia tu alangkah bahagianya..Entry ni bukan nak bodek encek KukuBesi yer..cuma aku suka cara keje dia..agak detail dan puas hati la..^^

 Arang dan bara

 R.I.P Eori

Touched by Lightroom and Photoshop

Ini ada sedikit sebanyak picture aku yang baru aku update dalam akun Flickr aku...tak tahu la..proses agak lembab dan makan masa..maklumlah, aku bukannya pro macam korang di luar sana...aku still ada kengkawan yang suka edit meng edit ni..apa pon, pelan² kayuh lah..heheheh..^^
Yang terlepas pandang link untuk Flickr aku, leh la masuk link ni:

http://www.flickr.com/photos/maxracer9/

Ada pelbagai jenis gambo² dari 1st aku snap hingga la sekarang..^^

2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nice view

grOundnUt said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : Thanks bro..^^