Nuff²

Tweet

Thursday, July 29, 2010

IPCC 2010 News...

hEllo all....selamat sabtuday....
Sehari aku termiss nak update aku nyer blog...maklum lah..jumaat sungguh busy...tak kisah ler..busy macam mana pon aku kene gak update gak blogg aku ni...walaupon entry tak ramai..aku nak cuba puaskan hati aku sendiri...maklum la..time ni la nak kuarkan banyak Idea...^^
Berbalik pada IPCC itu hari...I thinks...the result will be email to us by next week...that's y I'm trying to say...benda ni satu pertandingan....so tak kisah la menang atau kalah...tapi aku berharap team aku akan mendapat RM50K tu...sebab aku cuba buat yang terbaik kali ni..siap naik atas stage lagi..untuk membuktikan kepada semua orang yang aku memang layak untuk menyertai IPCC2010...berbanding IPCC2008,aku mmg antara orang yang terlibat dan mengikut artwork dan idea waktu tu...aku rasa kurang yakin untuk menang tempat teratas...berbeza plak kali ni...ramai di antara sifu² yang datang membuat presentation product masing²...^^
Aku tak mahu bercakap 2 kali cerita yang sama since last post aku bercakap tentang IPCC2010 juga...kali ni aku nak upload sedikit sebanyak suasana kami satu team di hadapan semua judges dan audience....

Semasa Presentation

Gugup la jugak...

Cuba menarik Perhatian Judges...



Songket,Cyberview Resort and Spa,Cyberjaya


No comments: