Nuff²

Tweet

Monday, July 26, 2010

Mind your Language...

Well...well...well...I think this is the latest news that I want to share with you guys...but..I think I want to change my language here...because..some of my frenz not instrested to read or see other blog in english...like this situation..

"bro..ko nyer blog dalam bahasa english ke?aku haram payah nak paham english..sikit² bleh la.."

Then they all just gave an opinion to change some of the text...like mix with bahasa Melayu...


"kO ok je wat bahasa inggeris..tapi masuk² kan lah Bahasa Melayu...baru la orang tahu ko ni bukan mat salleh or what ever la..."

So...from now on...Aku akan cakap sedikit sebanyak dalam bahasa melayu dan aku akan selitkan sikit bahasa inggeris...If benda tu di perlukan lah yer..aku pon bukan la hebat sangat english...tapi...satu permulaan yang bijak untuk menarik perhatian blogger dari luar negara...apa pon,thanks sebab memberi perhatian dan aku cukup jelas ngan semua tu...^^'

No comments: