Nuff²

Tweet

Wednesday, November 13, 2013

Bitstrips rules...

Salam...
Sekarang dah jadi trend masa kini apabila setiap FB mesti ada muat turun Bitstrips... :D
Apa yang korang tahu tentang Bitstrip ni?
Setahu aku la..Bitstrips ni lebih kepada lukisan kartun/komik yang boleh di pilih oleh pengguna yang rata²nya seluruh dunia...dengan mempunyai akaun FB sendiri, Bitstrips menyediakan segala jenis watak yang boleh di pilih mengikut kesesuaian kita...Seperti YM, kita boleh memilih avatar kita sendiri untuk akaun kita...sama la konsep dengan Bitsrips ni...apa pon semuanya bergantung pada pilihan kita nak menyesuaikan watak avatar yang di pilih oleh kita sendiri... Aku sendiri pon dah mulai terjebak dengan dunia Bitstrip ni...bukan aku sorang je, kawan² aku semua dah leka dengan Bitstrips ni... O.o Apa pun, ini lah n3 yang mungkin dapat menghidupkan kembali page blog aku ni... ^_^ Antara Bitstrip yang memula aku letak dalam FB aku...pasal pe'el si Kitty la ni... Masih ingat lagi Pak Kitty?


Pak Kitty Once upon a time...

My Bitstrips~

No comments: