Nuff²

Tweet

Friday, November 15, 2013

Cerita tentang mereka...

Tak heran lah kalau dah berzaman aku tak hapdet kisah pasal anak² bulus di rumah tu...semenjak kematian sAppy  pada suatu ketika dulu...blog aku jadik suram..jadi tak de bahan lagi nak di ceritakan...sedangkan masih ada 4 ekor anak bulus yang sedang membesar di dalam rumah itu...
Berbalik kepada cerita dorang, mereka berempat hidup dalam keadaan harmoni...cuma aku dah stop untuk adopt anak² bulus memandangkan aku terlalu sibuk dan keadaan rumahku yang agak kurang besar, memang tak sesuai nak ada ramai anak bulus...lagi pun aku menyewa umah...masih belum mampu untuk membeli rumah...InsyaAllah, ada rezeki...ada lah sebijik dua rumah... ^_^
Pada malam² yang biasa aku lepakkan kan diri dalam bilik kerja aku (workstation), tak sunyi dengan kerenah anak² bulus...terutama si Cindy yang semakin membesar...
Apa pun malam ni malam yang sejuk dingin...sesuai la perangai dorang di dalam rumah ku yang selesa...Alhamdulillah...Cindy dah masuk 3 tahun sudah...cepat masa berlalu yer... ^_^


Gelagat mereka berdua... ^_^

No comments: