Nuff²

Tweet

Monday, March 2, 2015

greetings from Kacang

Salam geng² blogger ku...
Dah lama blow aku bersawang sampai tak ingat password nak bukan...nasib baik la memori aku ni kuat lagi menyatakan password ni ada penambahan dari segi angka dan huruf.... aku ni kadang tak cermat...last time boleh tak leh login sebab gara² google send email cakap email dan akaun google tak secure lagi dengan alasan surf internet di merata tempat...takut ada orang nak hack ler tu...huhuhuh
Berbalik pada kisah blog bersawang ni...macam ni je lah life...hidup kene teruskan walau apa pun jadi...macam tu ngan blog bersawang ni geng...ada kala rating kita tinggi sebab selalu blogwalking...ada kala rating kita terjunam jatuh ke bawah....
Tapi itu lah hakikatnya bila berblogging...ada masa kita cukup time nak menulis...ada masa tulisan kita masuk folder draft plak...so what you say?
Life must go on...hidup perlu di teruskan...teruskan memandang ke depan...jangan asyik pandang belakang yang menyebabkan diri kita sendiri mundur dan tak maju ke depan...
Dah itu lah yang tengah aku lakukan~~

Don't look back...Just move on~ Life is like this...

2 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

saya pon kekadang je blogging.. hehe

Unknown said...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

At least 160,000 men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquids hack" to lose 2lbs each night in their sleep.

It is effective and works all the time.

Here's how you can do it yourself:

1) Go get a drinking glass and fill it with water half glass

2) Now follow this amazing HACK

and you'll be 2lbs lighter when you wake up!