Nuff²

Tweet

Wednesday, September 19, 2012

Qaseh Ramadhani 1st Birthday

Haiizz...rata² ceruk dunia mesti ada jamuan makan hari raya...tak kurang juga jamuan hari jadi buat anak² kengkawan...kadang² aku (yang tak de anak ni & mempunyai anak bulus je kat rOmah) di jemput untuk menghadiri jamuan hari jadi anak dorang...termasuklah member lama aku sorang ni...bile aku dapat jemputan, takkan la aku tak pergi kan...lagi pun dah lama sgt tak jumpe dia...bila tengok tarikh tu, aku tak busy dan sempat la aku pergi ke majlis besar-besaran tu!^^
Dorang buat birthday party tu dekat dalam JKids Tropicana City Mall...dalam tu ada pelbagai jenis mainan kanak² termasuklah aku yang jakun nak main sama dengan dorang nyer toys...^^
Bile tengok susuk tubuh badan aku yang 'sasa' ni, agak tak sesuai la aku nak sebaris ngan dorang main buai laju² kan...jadik aku lah tukang amik gambar sementara member aku dah ada tempah orang amik gambar bersempena dengan hari jadi anaknya yang ke 1 tahun...pheewwiiitt! Qaseh baru setahun jagung ya! HAPPY 1st BIRTHDAY & Welcome to the world!!\^0^/
Majlis di raikan dengan keluarga dan sanak saudara serta sahabat handai...walaupun aku ni tergolong dalam kumpulan 'kawan' yang tak de anak...maka adillah aku untuk menerima goodies bag dari penganjur majlis kan?(muke tak malu)^^'
Once bila dah belasah kek, satay, spagetti dan finger food...perot terpaksa la aku sidai kat playground dalam Jkids tu...wow..memang menarik suasana kat dalam ni..orang cakap kalau bawak anak² or 'fruit children' pon pasti dorang suka! ^^
Dalam pukul 6 lebey, aku pon menghabiskan sisa² asap rokok dah terus balik keromah dalam keadaan kekenyangan...tak gitu?^^'

 Preparation

 Majlis lebih meriah jika ramai anak² kecil
 Makcik² Qaseh

Antara juadah yang membuatkan kanak² terliuq~  

 Birthday girl yang agak kurang sihat

 Haaappy birthday Qaseh!

Juadah aku pada petang tu...^^

Seisi photoshoot untuk si cilik ni

Wahh...pandai pandang lensa aku yang murah ni...^^

 Muke letih...maklumlah, lepas seisi bergambar dengan semua orang..

 Jkid Tropicana City Mall ada kemudahan playground

Semuanya empuk dan lembut...boleh la baling² budak kat sini...^^

Antara goodies bag yang aku dapat hari tu

1 comment:

Unknown said...

Terharu aku sambil tergaru. Thx incik. Jasamu aku hargai. ^__^ weeee