Nuff²

Tweet

Friday, July 13, 2012

Inky's best moment

Baru² ni aku ada letak post tentang si Inky yang telah lama menghilang...sampai sekarang tak jumpe² lagi...bila di ingatkan balik, si Inky adalah satu²nya anak kandung Kitty dan Marble...berbanding Chitam, Chitot dan Eori...^^
Saat tiba hilangnya si Inky, aku rasa rumah semakin suram...tambah² bila Cindy antara yang paling rapat dengan Inky walaupun mereka bukan lah sebulu sebelum ni...al-maklum lah, Cindy hanyalah kucing jalanan yang dia bawak balik oleh aku suatu ketika dulu...O,o
Once bila bukak balik file² gambar dorang...teringat balik semua kenangan dan memori yang banyak ada dalam folder gambar dorang...bukannya nak layan perasaan memalam macam ni, aku rasa mungkin hati aku terdetik yang Inky masih hidup lagi...O,o
Aku berdoa semoga Inky balik ke rumah...risau takut dia tak makan...tak minum..tak tidur...haiizz...Agaknye macam ni lah rasa perasaan bile orang hilang anak kan...O,o


Lovely Moment

2 comments:

~TamanRaudhah~ said...

semoga inky balik la ye...dia nk kenal dunia dulu kot... ^_^

grOundnUt said...

@~TamanRaudhah~ : Terima kasih..^^'