Nuff²

Tweet

Monday, June 16, 2014

German Vs Portugal = ZzzZzzzZZzz

Ni nak kecoh satu kampung...bila pasukan kegeraman kegemaran kita apa lagi kalau bukan nazi Germany... Malam tadi punye cite...nak di jadikan cite...bukan sekadar bercerita atau buat cite...ini cite, aku punye cite...
Macam biasa la... balik keje dah siap kuaci dan air soda bagai...sementara nak tunggu game tengah malam nanti, rajin² la aku surf tengok geng² mana yang masih bersemangat bagai nak tengok game malam ni...
Sandwich tuna aku bedal sampai lemau pale otak aku... gara² match malam ni, aku pikior timing masih awal lagi...sekitar jam 9 malam...rasa macam nak mandi sikit kasi segar bugar....ye la kan, sekarang musim panas...duduk lelama sikit ketiak je dah berpeluh...inikan plak buat keje² rumah...hahahaha
Lepas mandi aku pon macam biasa lepak surf tenet ngan anak² bulus aku...cakap pasal anak bulus, memang aku tak amik port sangat sebab game malam ni nyer pasal... Pak Kitty sibuk nak melingkar kat atas katil, kononnya nak join match malam ni...aku yang macam biasa tak heran sangat...apa la sangat kalau Pak Kitty tu manusia boleh la ajak lawan malam ni kan...tapi beliau hanya seekor kucing yang ingin menumpang tidur di ujung bucu katil...
TUp² aku plak tersedar dari lena macam Pak Kitty...sebab Pak Kitty dah selamat bangun pindah tidur kat bawah katil lak...ofcoz aku cepat² grab some of my chips and drinks untuk game malam ni...cek channel tengok macam tak de pape pon...O.o
Rupe²nye jam dah pukul 3.15am...hangin aku satu badan punya lah beriya² nak tengok game malam tadi... panas punye pasal aku mandi lagi kasi cool down sikit diri ini... nak tak nak terpaksa jua lah telan hakikatnya aku ketinggalan game German vS Portugal malam tadi.... aduiii~ 


 At least aku tengok result pagi tadi, German score sampai 4 goal... ape cite portugal eh? Ronaldo sakit lutut ke? ooopppsss!!



4 comments:

uncle gedek said...

Salam 1 German...!

hehe

mario said...

hehe...aku tgk game ni...keh3 mmg puas hati...

grOundnUt said...

@uncle gedek : 4-0 wa cakap luuu...wahahahah...salam 1 German Uncle! :D

grOundnUt said...

@mario : Adeehhh...jelesnye aku...hahahaha