Nuff²

Tweet

Wednesday, June 4, 2014

Photoshoot

Musim cuti sekolah macam biasa kalau yang syok pon kala cuti sekolah ni, boleh jejalan ngan famili pegi ceruk dunia... tapi itu dalam minda kanak² lah kan... macam kita ni tak de la nak rasa sangat...paling tidak pon jalan kurang la kesesakan... (eh ye ke?)... peh tuh kenduri plak melambak² hantar kad jemputan... maklumlah, cuti sekolah orang cakap musim kawin pon menjadi²...well, bukan haiwan je yang ada mating season tau...manusia pon hado... ko hado? haaaa...
Bila kaitkan kisah cuti sekolah, ofcoz la ada kisah di mana setiap kali cuti sekolah mesti ada jemputan kenduri kawin...bukan kenduri sesaja yer... kira macam aku buat part time job gak lah...bukan jadi mak andam ye anak²... aku buat photoshoot untuk majlis perkahwinan...tak kira lah apa majlis pon..even berkhatan or aqeqah or hari jadi sokmo... cuma kat sini aku boleh terangkan di mana musim cuti sekolah ialah musim kamera aku plak nak capture di saat² orang bina masjid...hehehehe..

Antara moment yang menarik

Antara pic outdoor dari client

Aku tak leh nak letak banyak pic kat sini...sebab memang ada page untuk semua pic² dari majlis² kawin since aku dan partner aku buat... korang boleh masuk dalam laman FB Freeze da' Moment...
Dalam ni ada pelbagai pakej yang boleh di katakan menjadi pilihan since last year beroperasi... moh la pakat like page aku tu... :)

No comments: