Nuff²

Tweet

Thursday, October 13, 2011

Only from Japan

Lapar?
Makanan segera menjadi pilihan??
Adakah berbaloi kalau makanan yang kita nak jamah terlalu simple seperti di bawah ini???

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



Pilih

Angkut

Mulai bakar

Tunggu

Tunggu sampai lebam

Tadaaaaaa!

Enak di makan begitu saja!

Cara² pembakaran melalui kaedah ntah ape² ntah~

Enak di makan begitu saje??
Arrghh!!Tidaaakkk!!! Aku mahukan makanan bakar yang asli seperti ini..^^'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Slurrrpp~Yummy!^^

15 comments:

Rahmah Ram Ram said...

tak selera ...lagi sedap kalau makan ikan bakar betul kan?

salam kenal dan follow...jengah ke rumah anda ...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pergh.. bakar cam tu cam mentah je lagi.. kalau aku leh termuntah siotttt :)

Mario said...

dua dua pun nmpk mcm sedap tu...ekeke
tp yg ketama tu mcm tak sanggup nak makan je...hahha

Papa Mifz said...

boleh lak mcm tu yer...

dakota said...

Benda mcm ni memang biasa kat jepun, selalu tengok kat tv.. ehhehe

dakota said...

Benda mcm ni memang biasa kat jepun, selalu tengok kat tv.. ehhehe

bobiedanbad said...

yang panggang asli tu sedap, meleleh air liur.

ghost writer said...

aku baru dapat tau cara pemakanan macam tuh.nampak ringkas dan khasiatnya mesti tak hilang.tapi rasa sedap tuh mungkin takde.

grOundnUt said...

@Rahmah Ram Ram : a'ah...ikan bakar asli memang terliur...^^'

grOundnUt said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : mesti ada bau hanyir ikan kan?bleerrgghh~@_@'

grOundnUt said...

@Mario : Sangat lah tak sesuai kann..@_@'

grOundnUt said...

@Papa Mifz : Nama pun segera kan..macam² cara leh buat..^^

grOundnUt said...

@dakota : anda pernah sampai Japan?^^'

grOundnUt said...

@bobiedanbad : kann...asli gak yang terbaekk~^^

grOundnUt said...

@ghost writer : betul tu bro..mungkin rasanya tak semacam kita bakar pakai kayu arang..^^'