Nuff²

Tweet

Tuesday, September 7, 2010

FenD Ikan Bakar, Kelana Jaya

FenD Ikan Bakar, Kelana Jaya
Salam dan selamat berpuasa bagi kengkawan yang beragama Islam..
kali ni aku ada masa sikit la nak update citer pasal satu kedai ikan bakar aku makan kat area Kelana Jaya...

So far...before this aku pernah la makan Ikan Bakar ni...tapi bukan la di bulan Puasa...cuma kali ni aku nak ajak kengkawan lain makan bersama² ngan aku untuk korang merasa la jugak panahan Ikan Bakar yang menyelerakan ni...^^


Ikan pari bakar cicah air asam

Korang biasa jalan dekat area Glomac Square Kelana jaya tak??alaa..dekat belakang Giant Besar Kelana Jaya...kalau korang pasan la..dekat LDP highway dari arah Jembatan ala² pulao pinang tu, belah kanan korang ada la Giant Kelana jaya...kalau korang pasan..kedai tu dekat ngan belakang Giant besar tu...kat belakang tu ada la shop lot and office lot dataran Glomac Square tu...

Ikan Kembung bakar

Sampai aje, memang la aku tak jangka la jalanraya begitu selesa sekali...tapi tak sangka plak sesampai aku di sana, dorang ada buat reservation...tp Alhamdulillah....nasib baik ada table kosong...berbaloi gak la kami pergi kesana...^^'


Marvelous meal

Korang bayangkan lah...semua kat dalam pic ni ialah Hidangan Set Sepinggan RM6.50 untuk Ikan pari Bakar Cicah Air asam....Bagi aku set tu dah cukup murah untuk aku sorang je makan...

Kalau korang nak lebih Info untuk semua makanan kategori ikan bakar...boleh la korang datang ke tempat ni...memang berbaloi²....^^'

Restoran Ikan Bakar FenD
E-G-01, Jalan SS6/20A,
Dataran Glomac,
Pusat Bandar Kelana Jaya,
47301 Petaling Jaya,
Selangor D.E
MALAYSIA
atau pon korang leh hubungi tokey restoran berkenaan...^^'
FenD - 0176125881
Ju - 0166737434

No comments: