Nuff²

Tweet

Thursday, September 23, 2010

Kitty Hilang lagi....

Aduiiihh...ape la malang nasib aku bela Kitty ni dah berkali² dia cuba melarikan diri...ades...bukan tak bagi makan pon...makanan dia aje bulan² aku dah berhabis banyak dah....
Mungkin dia nak carik angin baru la kot...ataupon nak mencuba hidup di dunia luar yang penuh mencabar tu...apa pon..sedih tak terkata la..sbb aku dah adopt dia dari dia baby lagi..since 2007...tu pon kutip dari Kedai makan....=(
Paling terasa bila semua adik beradik aku dan family call aku dan bertanyakan tentang Kitty dah balik ke belum...??aizzz...lagi la aku teringat² Kitty tu....
Aku harap dia balik la suatu hari nanti...If ada orang yang membela dia...hopefully bukan mendera dia atau memakan dia..aku kureng percaya ngan orang² Myanmar dan Nepal ni...dorang ni pemakan daging kucing...mintak² tak berlaku la semua tu....
Takpe laa...yang hanya tinggal Marble and 4 ekor anak² kecil hasil dari Kitty...
Hopefully he will come back home la...coz he's being INTO THE WILD LIFE...

No comments: