Nuff²

Tweet

Tuesday, September 21, 2010

KLIA, Kuala Lumpur International Airport

Kisahnye, malam tadi aku kene Fetch officemate aku yang baru tiba dari Korea....ni pon sbb projek Animasi dari Korea bakal kitorang wat by December ni....Dia naik Flight dalam Jam 4 petang (waktu Malaysia) dari sana and perjalanan dia mengambil masa lebih kurang 6 jam ajer...so lebih kurang dalam 10 malam (waktu malaysia) lah dia sampai....(kalau tak de delay)

Rush Hour!

Yeah...KLIA I'm Coming!!

Tol la plak...masa dah suntuk!

So bini dia ckp kat aku maybe paling lewat pon dia sampai 11.30pM laa...so aku tak expect selewat tu...rOpenyer dorang sampai awal la plak...(dalam jangkaan aku is 11 pm something like that)...aku pon rushing kejar masa nak fetch dia kat airport laa..sian plak member kene tunggu lama²...sure penat travel kann...

Tengah mencari paking~

Ini lah hasil yang di bawa oleh member aku...


Seisi bergambar macam Artis...

Cite dia kan...memang pengalaman kat sana mengajar erti kehidupan laa...dari segi makanan...jgn cakap laa...memang suffer laa...dia pon kat sana makan vegge....bukan meggi weh...makanan veggetable....biasa laa...sana susah nak carik makanan muslim....tambahan part² penyembelihan kann....
Cite dia lagi...tahap kebersihan dan keindahan bandar Seoul tu, memang memuaskan...korang bayangkan la...air sungai Klang...(konon kat sana la)...sebersih² alam...boleh nampak Ikan yang terbang...OooooOoopppPpsss..ikan yang berenang maksud aku...^^'
Kalau nak ikutkan taraf idOp kat sana sangat tinggi...dia cakap iF orang yang pakai kete tu, memang golongan orang kaya la...sebab dorang semua beli Kete Cash weh!bukan macam kita...sana tak de Utang²...so jangka hayat sesebuah kete pon...tak lama macam kita...kete 20 tahun still boleh gune pakai...kalau kat sana dorang memang hapuskan segala kenderaan melebihi 6 tahun!!

Align CenterSeperti yang di tunggu²...aku dapat sekotak...^^'

Cakap pasal rOkOk plak..harga sekOtak rOkOk kat sana lebih kurang kita la kot..tak silap aku..tambahan rokok jenis nikOtine dan Tar Rendah...and aku dengar laa..harga nasi Putih aje mencecah RM12 semangkOk keCiL!!Sea Food jangan cakap la...harga sepinggan semuanya dalam lingkungan RM40-RM60 untuk Ikan seekor sahaja...perggghh...gile bagaii...macam mana nak bernafass nehh...??tarik nafas dulu...kemudian baru baca...@(oo)@"
Kira dia cakap BABI lebih murah la kat sana...harga dalam RM8-RM10 je satu hidangan....

Kalau nak ikutkan, panjang lebar lagi si dia bercerita...aku pon nak bercerita kat sini pon tak banyak sangat la..sbb bukan aku yang berkunjung ke sana...tuan punya badan yang empunya cerita...
So itu lah info sedikit sebanyak tentang SeoUL, Korea...(padahal tajuk Entry KLIA la plak daaahh....)

No comments: