Nuff²

Tweet

Friday, September 10, 2010

Kitty's Temporary home...

Alhamdulillah...
perjalanan aku ke arah Utara berjalan lancar walaupon ada kesesakan lalu lintas dia sesetengah kawasan membuatkan aku terpaksa mencari exit dari highway untuk mengelakkan kesesakan lalu lintas yang berleluasa di lebuh raya....so jauh tak jauh, perjalanan aku mewakilli Kitty dan si cOmel...

Aku konvoi 3 kete ke arah utara...masing² pon ada agenda tersendiri...selepas aku drop by si comel, then aku follow dengan 2 buah kereta lagi menuju ke arah utara memandangkan trafik agak sesak, so aku dan geng² amik keputusan untuk melalui jalan lama...dan kami pon singgah sahur dekat area R&R sana....bersembang² sampai aku terlupa yang aku membawa Kitty bersama...so, selepas selesai kami meneruskan perjalanan kami ke kampung halaman memasing...

Alhamdulillah, aku sampai selepas subuh...dan Kitty pon sampai terlena di dalam travel cage dia dan sesampai aje di rumah aku kene la kerahkan sikit tenaga ku walaupon berpuasa kan...so..mama aku pon tolong aku untuk mengemas kini kandang kucing yang terbiar ada di luar rumah aku....

Telah kelihatan seekor stray cat berkeliaran apabila ter'bau' pendatang baru

Keadaan dekat cage terbiar tu agak kotor sekali memaksa aku dan mama mengemas semua benda² karut marut dalam tu...letih...sebab aku drive melebihi had waktu aku...sepatutnye masa ni la aku nak rehat²...tapi apa kan daya...Kitty nyer pasal...^^'

Ini le sedikit sebanyak barangan yang patut di buang...bukan di simpan!!


Abandon Cage....
Terpaksa lah letakkan kitty kat atas daripada meletakkan dia kat bawah...ye la..ramai sangat la pendatang² tanpa izin yang suke dok menjenguk Kitty...dia pon boleh rasa tak selesa bila ada kucing² lain menyibuk jaga tepi bulu dia...^^'

Kitty duduk dalam special VIP cage...

Setelah berpenat lelah membersihkan Temporary Cage Kitty


Abandon cage yang di kemas kini status nya...ceh..macam Twitter la plak..^^


Ada gak yang datang menyibuk...entah kucing sape ntah ni...>,<" Barang² yang patut di buang...=(

Kelihatan Jaguh Kampung mula mengintai Kitty

Yang aku tahu...Kitty ni memang seekor kucing yang tabah menghadapi segala ancaman yang mendatang....bayangkan lah...if aku di tempat dia pon tak sanggup nak menghadapi situasi di tempat baru...macam mana asal aku dari di besarkan di Ampang, Kuala Lumpur dan mengalami culture shock while family aku berpindah jauh dari kL...aduss...memang mati kutu la...tambahan ramai plak kawan² sekolah and kawan² jiran dari Ampang....ternyata aku tak ada kengkawan kat tempat baru ni....

No comments: