Nuff²

Tweet

Sunday, July 24, 2011

Happy 1st Birthday Nisa!

Hmm...sape plak si Nisa ni?
Oh yaa!Aku tak pernah plak citer kan tentang si Nisa ni kat korang...sebab biasa lah, tak banyak sangat Info si kecil ni dari aku..Kalau korang nak tahu, Nisa ni ialah anak buah yang pertama aku...Hasil perkahwinan kakak aku dan abang ipar aku...hehehe...
Kalu nak ikutkan, Nur Khairunnisa di lahirkan pada 21 July 2010 dan pada masa tu jugak, aku tak sempat nak melawat kakak aku yang ketika itu bersalin di Hospital kat kampung...jadi, ada masa² jugak aku dapat bertemu dengan adik beradik aku selain pada Hari Raya..
Masuk bulan ni pon dah genap 1 tahun sudah umur si Nisa yang comel ni...aku ni memang pantang tengok budak comel, tapi tak pandai plak nak main² dengan dia..tapi paling tidak pon, melawat si Nisa pada masa lapang..korang pernah dengar ke aku ada masa kelapangan selama ni?hhheheh..^^'
Kadang², time aku melawat si Nisa...dia pun dah tidur...ye la..masa yang tak sesuai..aku datang pon dalam pukul 9 malam macam tu...si kecil comel ni pun nampak gayanya dah tidur...nak tak nak, memang tak menyempat la nak main² dengan si comel ni...
Nak ikutkan, muke si Nisa ada iras² aku masa kecil...aku tak sure la plak kat mane irasnye, tapi tu la..kalau waktu kecik, memang semua jelas nampak mata ikut siapa, mulut ikut siapa...tapi, bagi aku la..nama pun anak kakak aku, mesti la muke dia iras² ayah dan ibu dia lah kan...^^

Hai!Nama saya Nisa...Umur saya baru 1 tahun...^^

Hai!Nama saya Kacang...gambar ni pon agak old skOoL sikit..sama tak muke Kacang dan muke Nisa?^^

16 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

comelnye...

;d

KiD said...

happy besday nisa!!
Test Baju Raya!!

Rosmawati Yusof said...

Comellnyer dia.. happy, happy birthday Nisa...

ghost writer said...

hepi besday to Nisa..

semoga dia cepat membesar bagai juara.

meowwmania said...

aloloo comeynya Nisa

kacang pon comel gak cakk!! :D

Anonymous said...

doddodompa. konon sama ka??

♥ Lya Azemin ♥ said...

wah tomei nye anak buah kak meyyaaa :)

grOundnUt said...

Asrul "iLham" Sany " : thanks bro!^^

grOundnUt said...

@KiD : Sebaya anak ko ke beb?^^

grOundnUt said...

@Rosmawati Yusof : Thanks Kak Kim..^^

grOundnUt said...

@ghost writer : heheh..mekasih encek antu..^^

grOundnUt said...

@meowwmania : eh cik meow ni..segan plak kacang..mekaseh yer..(terus blushing)^^'

grOundnUt said...

@Anonymous : nama pon anak buah..mesti la sama..dododododbo..^^'

grOundnUt said...

@♥ Lya Azemin ♥ : ni anak buah si kacang...anak buah meya nnt kacang upload yer..^^

Cik SHiNJU said...

a'ah la...
seiras jer muka Nisa dgn pakciknye tu.. :P

grOundnUt said...

@Cik SHiNJU : ^^