Nuff²

Tweet

Tuesday, November 22, 2011

Wordless Wednesday #1

Speechless...@_@'

14 comments:

gedek! said...

sebab nak tukar sport rim baru!

Saiazuan said...

huhu tukar taya ka bang

dakota said...

OOO yang ni ker kereta yang rim dia kene curi tu, kesianya pencuri tu sempat curi satu ja .. Bodoh tak kena tempat ..

Papa Mifz said...

tukar tayar sebab dah botak ke nih...

Cat-from-Sydney said...

Ouch! Kata poket Uncle Kacang. purrr...meow!

Mario said...

keta ko ke weh...sabo jela eh...

Cik SHiNJU said...

Lor..keta sape nih?
Byk lg keje halal mencuri gak
yg dorg pilih yer..Kalau dorg
faham erti berkat kan bagus..

grOundnUt said...

@gedek! : ahakss..kantoi la plak..^^'

grOundnUt said...

@Saiazuan : hahahaha...kes curik ni bro..heheh..^^'

grOundnUt said...

@dakota : dia sempat curik 2 rim je..sengal kan wat keje tak siap..heheheh..^^'

grOundnUt said...

@Papa Mifz : ahahhaah..tak de la..kebetulan nak kuar kete ternampak plak kete org lain kene rembat rim dia..^^'

grOundnUt said...

@Cat-from-Sydney : hahaha..sib bek bukan dari poket pOkcik kAcAng..^^'

grOundnUt said...

@Mario : Kete kat kawasan kejiranan sini..sian dia..@_@

grOundnUt said...

@Cik SHiNJU : ni jenis bangsa tangkap muat je..buat keje pon sekerat jalan..keh3..^^'