Nuff²

Tweet

Friday, June 10, 2011

Make a Shit

Ape perasaan anda apabila orang suka buat taik kat kita?bukan maksud aku berak merata...tapi tu lah lumrah hidup..^^
Ada yang lebih dan ada yang kurang..tapi kelebihan yang kita kecapi, tidak seindah yang mereka nikmati..so dari situ la, 'taik' mula tercipta...pada masa yang tu jugaklah perasaan iri hati dan hasad dengki mula wujud..entah dari dulu tak amik peduli, sehingga sekarang sibuk orang nak tahu pasal itu atau ini....
Tapi tu la manusia...tak pernah abis dengan kebaikan dan keburukan...mane² mesti ada yang buat taik...tak pon terkena ngan taik..@_@'

Apa perasaan korang kalau balik rOmah ada taik sebesar ni depan pintU rOmah...waaahh...ahahaha...^^'

12 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

memang cam tu la.. perasaan hasad dengki ni memang sentiasa ada dalam masyarakat kita ni :(

RedVixen said...

phd ada di mana2 :)

ghost writer said...

aku rasa sapa yang suka sangat buat taik tuh kena sediakan 'tandas bergerak' untuk diri sendiri..tapi dah namanya suka,akan terus buat lah jawabnya..

Cat-from-Sydney said...

Uncle Kacang,
Kita cuci taik kucing lagi baik. Dapat gak pahala, kan???? purrr....meow!

KiD said...

pernah dua kali taik kucing depan rumah.. haiyaaaa..
Kelantan vs Terengganu: Perlawanan Akhir Final Pia...

Rosmawati Yusof said...

Itulah manusia ... sibuk dan menyibuk..

grOundnUt said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : tu pasal PHD yang agak rare di kalangan kita..^^'

grOundnUt said...

@RedVixen : betul tu..kadang² PHD terdapat di sekitar kita..^^'

grOundnUt said...

@ghost writer : ahahahah...lawak la kalau siap bawak tandas bergerak tu..^^

grOundnUt said...

@Cat-from-Sydney : a'ah...lebih rela cuci taik Kitty sekeluarga dari cuci taik² org PHD ni..^^

grOundnUt said...

@KiD : uiii...reseki nak masuk la tu..;p

grOundnUt said...

@Rosmawati Yusof : sabar je la kan..^^