Nuff²

Tweet

Thursday, June 2, 2011

The Arrival

Bebaru ni memang keje aku kene pergi amik bebudak Korea ni kat LCCT untuk bekerjasama dengan project yang kami tengah wat sekarang ni iaitu projek animasi Korea yang bernama Eori...
Kebetulan hari yang nak kene amik tu ialah hari biasa iaitu waktu bekerja..so terpaksa la berkorban sikit masa untuk bangun awal pagi, sebab dorang di jangka tiba pada pukul 5 pagi. Awal² lagi aku dah kuar menuju ke Putrajaya..sebab member aku a.k.a Project Manager aku ni dia duduk kat Putra Jaya..nak tak nak, sekitar jam 4 pagi aku dah sampai kat umah dia untuk konvoi terus ke LCCT. Ngantuk gile aku drive pagi tu dari Maju Express tu pun dah tahu keadaan kabus tebal lagi membuatkan aku bleh tertidur ketika mandu...demm gile!>,<"
Lepas je kuar dari Putra jaya, aku direct follow member aku ke LCCT..sambil² tu layan gak la kepala yang tengah lentok² ni...dah aaa sensorang drive..member aku plak bawak kete dia..haru memang membisu je laaa...sembang² ngan radio je la kot...wakakakaka...
Sesampai je aku kat sana...suasana agak busy..masing² pun sibuk menghantar dan mengambil keluarga or sahabat handai masing²...yang leceh nye, flight dorang plak delay dalam setengah jam...nak tak nak kene la carik paking dulu...aku seboleh nyer nak fetch je memandangkan jalan terlalu jem...tak pe la..kami parking je la tu...sambil tu bleh la melantak Hazel nut White coffee dari OTWC..^^


Perjalanan mencari kabus

Hah!Dari putrajaya, aku follow lak member aku neh..

Sampai sudahh...tapi tu laa..Flight dorang delay la plak...

Suasana di sekitar LCCT

Ahhh...oder dulu la ayor kopi Hezelnut OTWC...^^

Di tempat kami menunggu...

Haaa!Tudiaa...rombongan K-Pop dah sampai...

Berbincang sesuatu...macam ayam dan itik lah jawabnye...^^'

Hantar dorang balik Kondo dorang

Menunggu ketibaan Project Manager kitorang

KL view on 7 am

Di dalam Kondo yang dorang bakal duduki

Hmm...Nice Sofa

Keadaan dalam bilik² mereka

Suasana dalam bilik

Producer(lelaki) dan 2 orang Animator (AWek)

Bilik untuk aweks²

Ni lah suasana dari sudut meja makan ke ruang tamu

Bagasi dorang

Ruang tamu yang kemas dan comfort

Kan best kalau dapat tinggal dan bekerja di negara orang...entah bila la plak time aku nak capai macam dorang ni??^^

4 comments:

mario said...

bila siap animasi tu weh...tak sabar nak tgk...

Raja Syakirah Raja Omar said...

hehe. singgah sini. tenet lembap skett. thanks singgah kat stoberi besor gedabak nu..
=P

meetpumpkin said...

bukan main rombongan k pop... miahhahaa ...^^

Rosmawati Yusof said...

He, he.. K pop dah mai ... nobody, nobody but yeop...