Nuff²

Tweet

Wednesday, March 23, 2011

Pelik tapi Benar

Last time...aku berjalan sakan masuk satu tempat yang boleh di kategori-kan tempat membeli belah la...tapi aku sekadar berjalan hirup air-cond yang lazat tu tambahan aku jalan melalui laluan food court...pepaham je la kan...macam² bau makanan ada...ehehehe..^^'
Entah macam mana la aku boleh tersinggah plak kat kedai yang boleh di kategorikan kedai barang² logam atau lebih di kenali sebagai kedai serbaneka. Macam² ada , termasuklah paip, tombol pintu, kunci, mangga pintu (bukan majalah mangga tau)..then banyak jugak la barang² d.i.y ni...
Nak di jadikan cite, aku terpesona plak dengan satu penyangkut barang jenis gam lekat kat dinding..sebab aku tengok kiut plak gambar beruang ni...korang tahu aje la kan, aku ni bukan sukakan kucing aje..malah segala jenis haiwan termasuklah ular...(tapi aku tak bela laaa...)
Entah bila sekali imbas aku rasa macam tak de apa², tapi di belek² banyak kali..aku rasa dah tak sesuai untuk di beli...korang agak ape la yang pelik kat dalam gambar beruang terkangkang ni?ke otak aku dah masuk air??aiizz..kompius betoi....

Iskk...mushkil plak aku ngan penyangkut barang ni...

Ada banyak plak tu...tak luak sebab tak de sapa nak beli...

OOoOo...Patut la barang dari China, Taiwan dan Jepaanngg ni...aku bukan nak cakap aku ni bagus sangat...tapi macam kelakar la jugak kan...ahh..persetankan lah gambaran dalam pale otak ni...makin kusut plak aku tengok design ni...>,<"

6 comments:

Just Call Me V said...

KRETIF...kalau fikir negatif..mmg negatif..ketawa goleng2...klu yg jenis lurus bendul..tak tahu apa2 la kot..

ghost writer said...

nah,kalau diletak sama ikon hewan yang lain pon tetap sama kedudukannya..aduii,kau saja yang terlebih fikir..tiada yang peliknya GN..haha!

Rosmawati Yusof said...

Sekali pandang tak perasan...bila diamat2ti, oh yer....he, he..

Dakota said...

Rasanye pernah tengok ni kat carefour ... mmg nak amik sebab sangat cute, murah pulak tu ...tapi bila tgk banyak kali rasa mcm tak sesuai nk guna di rumah, sbb tak semua tetamu yang dtg rumah fikirannye positif... silap2 jadi bahan pulak, dah la rumah anak dara sunti huhuhuhu ..

Cat-in-Sydney said...

Uncle Kacang,
Are you thinking what I'm thinking? har har har... macam Brad masa belum *snip*. purrr...meow!

KiD said...

kreatif and negatif.. ekekekeee
Kapal Terbang Beruang