Nuff²

Tweet

Saturday, August 13, 2011

Bersahur punya cerita

Al-kisah, bile dah penat bekerja since last week...baru aku terperasan bulan puasa adalah bulan yang kita perlu bangun sahur untuk menunaikan ibadah puasa untuk keesokan hari nya...apa yang aku nak cite sekarang ni adalah lebih afdal jika kita bangun sahur walau kita penat macam mana pon..pernah one day, aku terjaga dalam pukul 5.50 pagi...bayangkan lah kelam kelibutnye aku waktu tu...risau sebab memang takkan sempatnye...ape lagi, aku pon tibai la biskut-miskut dan coklat-moklat yang ada kat umah aku bersama dengan air masak/mineral...korang rasa kenyang tak bersahur ala² bujang cam aku ni??@_@

Sib bek la ada Natural Energy Bar ni...tak de la lapar sangat seharian..

12 comments:

Miss Ika said...

x lapar laa sgt kan time puasa..kalu lapar sekejap jea..rasa pedih2 perut lepas tue oke laa..:)

Mario said...

makan coklat waktu sahur mmg best...

bardbahtiar said...

lpar plak tgok roasted almond tu..argghh..

Geng Borak said...

baik ko tengok jam ko tu balik.. jam tu lambat 15 minit.. maknanya dah masuk subuh.. ayok!!! hahhaahahaa

meowwmania said...

makan kurma pon leh tahan lapar ;)

Uji Hussein said...

Okle tu daripada minum air paip je kan?

grOundnUt said...

@miss ika : ya betul tu..yang penting kita bedal ape yang ada dalam lemari dapur..tak giteww?^^'

grOundnUt said...

@Mario : tambahan tenaga tu gak brO~^^

grOundnUt said...

@bard bahtiar : dah²...jgn pandang lelama..nanti batal posa anda..ekekke..^^

grOundnUt said...

@KiD : ayOkkk!!maka puasa ke idok aku ni??huUHuUH~u_U'

grOundnUt said...

@meowwmania : Kurma memang ikut sunnah Nabi S.A.W, tapi kat umah kAcAng tak de plak kurma..tak sempat beli..;p

grOundnUt said...

@Scarlett O'Hara : hahahaha..sape pernah terkena air paip waktu sahur ni??ehehehhe...^^'