Nuff²

Tweet

Tuesday, August 9, 2011

Perjalanan Terakhir

Hari ni mood aku tak de la nak tulis panjang²....sebab sebenarnya aku terpaksa melalui perjalanan yang agak panjang sepanjang hari ni...atas sebabnye, Opah yang paling terdekat ngan aku (walau bukan ikatan kekeluargaan) telah kembali ke Rahmatullah awal subuh tadi...Innalillah wa'innalillah hiroji'un...(╥_╥)
Nyata sekali arwah Opah meninggal pada bulan mulia ini...sebak gak la sebab aku pon agak rapat tak rapat gak ngan arwah ni...tapi tu la, walaupun kesihatan dia kurang elok, dia tetap ingatkan nama aku walaupun umur mencecah 90 tahun!
Tapi tu la, Allah lebih sayangkan dia...perjalanan hidup dia berakhir ketika orang lain sibuk bersahur dan sibuk menunaikan solat Subuh....Moga Arwah opah di tempatkan di kalangan orang² beriman...
Al-Fatihah~

Gambar kenangan bersama Arwah Opah

8 comments:

Geng Borak said...

al Fatihah.. moga opah ditempatkan di kalangan orang yang beriman.. ameen,,

m4rilyn said...

alfatihah n takziah

meowwmania said...

al-fatihah

smoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman, amin..

mario said...

al Fatihah....
harap ko tabah

grOundnUt said...

@KiD : mekasih bro...moga² Arwah bersama ngan orang² beriman..^^

grOundnUt said...

@m4rilyn : mekasih m4rilyn ...^^

grOundnUt said...

@meowwmania : mekasih meowwmania...moga² di tempatkan dengan orang baik²..^^

grOundnUt said...

@mario : mekasih bro...kuat lagi semangat aku..^^