Nuff²

Tweet

Saturday, August 20, 2011

Sappy di Malam Minggu

Tak salah kalau nak bersosial, tapi ada batasnya...sama macam kita nak makan laa..takkan sampai gelojoh depan makanan kot..ada gak adab² sopan depan meja makan...^^
Hari ni tak de banyak aktiviti luar yang biasa aku kendalikan bersama rakan² ku...sebab aku dengar sekarang malam minggu, kL agak sesak akibat aktiviti membeli belah sempena sambutan Hari Raya...remeh-temeh bila sekali dah kuar, termelekat plak kat traffic jam..dah buang masa kat situ...akibatnya, wasted only..tak de pekdah kalau kuar time² busy camni...seolah² nak bazir masa dan minyak kete je...^^
Bebalik tajuk entry, malam ni aku habiskan sisa² masa aku sebelum aku masuk tidur bersama Sappy...korang still ingat dak Sappy ni tak?haaa..sekarang dia dah nak jadik anak teruna dalam keluarga Kitty kat rumah ni...macam² la permainan yang aku belikan untuk dia bermain..berbeza ngan kakak² dia seperti Cindy dan Inky...dorang ni tetap Cool macam dulu..takpe, next time aku bukak story pasal Cindy dan Inky plak..cuma aku nak share kan sikit video si Sappy ni...


Korang perasan tak suara dia?Badan dah besar macam anak teruna, tapi sound dia..dah macam Aqua~wahahah..^^

14 comments:

Sharz said...

comel nyer suara dier...belom time lagi la tue... =D

Geng Borak said...

malam minggu pun aku rileks saje.. seb bek off day.. :)

habsahharun said...

sappy dah besar..tapi suara secoet je..:)

meowwmania said...

hehe...comel je sore tak padan dgn badan :D

Asrul "iLham" Sany said...

kacaknye beliau

;D

dakota said...

sappy comey .. sore kecik jer .. hehehe

nina said...

Lucky cat...memberi rahmat kat tuan dia..insyallah

grOundnUt said...

@Juz Call Me Sharz : tu la pasal..dia ni suara macam bapok sikit..harap je badan besar..^^

grOundnUt said...

@KiD : hahaha...memang time untuk rilek² ngan famili brO..^^

grOundnUt said...

@habsahharun :hahaha..dia anggap suara dia tu paling cute la kot dalam Family Kitty..^^

grOundnUt said...

@meowwmania : haa..tahu tak pe..badan dia dah macam kucing jantan yang berhak berkawin dah..^^

grOundnUt said...

@Asrul "iLham" Sany :hehehehe...^^

grOundnUt said...

@dakota : dia malu la tu kot nak bersuara garau..^^'

grOundnUt said...

@nina : Mekasih Nina..Insyaallah,mudahan tak terputus rezeki..^^