Nuff²

Tweet

Sunday, August 21, 2011

Best Of Me

Godek² balik terjumpe la plak lukisan² lama zaman aku bebaru abis sekolah..konon masa tu zaman tengah tak tentu arah tuju...zaman² memberontak..zaman² baru nak naik..nak tunjuk bagus!haaa...paling tidak pon pengaruh kengkawan...^^
Nak cakap aku ni setan, Nauzubillah...tak de la plak timbul tanduk kat kepala ni kan..tapi tu la..waktu remaja, hati kita kering..hati yang luka kalau tak pulih memang biasa la..aku pon pernah ada pada masa tu...Bile kengkawan kene usik..kite pon terasa la bahangnye..umpama cubit betis kiri, betis kanan pon terasa..^^
Tapi itu dulu² nyer cite laa..sampai la satu masa aku meningkat usia untuk berpikir balik, best sangat ke memberontak?Lain plak cara aku meluahkan perasaan ati aku...cara aku plak, hanya menyonteng²...Tak de plak sampai nak protes kat tengah jalan macam sesetengah pihak yang agak tak puas hati je, mesti nak berpiket..^^

Promo Komik 'Hostel Champ'..Kisah zaman aku kat Sekolah Asrama dulu..^^

Contengan Usia remaja..^^

Bukan la cantik mana pon sketching aku..kalau takat suka² boleh laa..aku melukis mengikut mood dan emosi..kadang² happy..kadang² emo..kadang² Blues...bile belek² balik, wow!tak sangka plak aku boleh lukis gambar character dari Aie Blues..^^

My 1999 Artwork

Bersama Abg Aie Blues pada suatu ketika dahulu...(satu opis)


14 comments:

Dalila Samsudin said...

caya lahh haha pndaii lukis ;p

meowwmania said...

wahh tak sangka ada bakat terendam ropenya dia ;)

dakota said...

wahhh .. bersama org femes .. hehehee

Geng Borak said...

waaaahh.. pandai lukis laa bro nih.. cantik!!

Asrul "iLham" Sany said...

gempak gak lukisan ko beb

;D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hidup dalam blues.. :)

grOundnUt said...

@aimie : Thanks sis..biasa² aje..^^

grOundnUt said...

@meowwmania : hehehe...memang dari kecik minat melukis..tapi tak de la terer sampai boleh jadik kartunis..^^

grOundnUt said...

@dakota : femes tak femes, yang penting minat gile ngan abg aie nyer drawing..^^'

grOundnUt said...

@KiD : Thanks beb..saje je conteng²..;p

grOundnUt said...

@Asrul "iLham" Sany s: mekasih bro..biasa je tuh..aku tak de ler pandai melukis sangat beb..^^'

grOundnUt said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : syiOk kan citer Blues neh..^^

DinBlues said...

Aie : si pengkarya yang istimewa. Hasil karya beliau kita banyak jadikan ikutan dan idola bagi kembangkan bakat seni hingusan seperti aku.. we are the same side bro..nice drawing u got there..

.........cP~ said...

Cool. Pandai lukis nih..