Nuff²

Tweet

Thursday, May 26, 2011

Seek of Attention

Susah bila kita on the cyber space....bila orang mengenali segala macam perangai kita...segala macam aktiviti kita..segala macam peel kita...dorang tak lekang nak amik tahu pasal kita...>,<"
Tu kisah stalker di alam cyber...macam mana plak orang zaman dulu punye stalker?@_@'
Kalau nak ikutkan, zaman dulu macam² stalker yang kita tak bleh nak detect..sebab pe..sebab dulu mana ada alatan canggih yang nak detect diri kita di ekori atau kita sering terpikir...haaiizz..untungnye hidup zaman sekarang...boleh pakai handphone...boleh main PSP...boleh layari laman web lucah (tanpa had dan $ di keluarkan)...bertapa canggihnye sesuatu yang di cipta tu semakin senang lah orang nak hacked kegiatan kita...semestinya perbuatan di alam cyber ini di detect oleh laman² sosial yang agak jadi trendy terkini...

"Ko tak de Facebook ke Kacang??tak trendy la brooo..."

Uiiii...ade plak macam tu??hahahaha....tapi tu la dia..kalau ada pon, ok...kalau tak ada pon lagi ok...sebab dari situ la pelbagai aktiviti yang kurang positif dapat di nilai kat dalam tu...dari ko seorang yang dahulunye alim² meow sampai dah besar panjang bleh plak jadi kaki judi/kaki clubbing...wahhh....itu lah manusia!^^'
Psssttt...aku menulis bukan ikut kata hati...tapi itulah dunia blogging...kita juga sebahagian dari orang² yang tergolong di alam cyber...^^'

Sumber dari En.Google yerr...^^'

6 comments:

KiD said...

encik kacang punya kucing ada FB tak??
baru trendy laaa.. ekekekeke
Boleh Cashout Earning Churpchurp Pertama!! Tapi......

Rosmawati Yusof said...

Allah beri segalanya, tp Allah beri kita akal dan fikiran, gunakanlah...
Yang baik itu dtg dr Allah, yg buruk itu dari kita sendiri..

hentakbelipat said...

fb ni kau buat bila dah nak kawen je la..senang anta jemputan jimat

grOundnUt said...

@KiD : hahhaa..majority aku tengok ade plak orang buat FB untuk kucing dorang..macam kelakar la plak..^^

grOundnUt said...

@Rosmawati Yusof : betul tu kak kim....setuju sangat...^^

grOundnUt said...

@hentakbelipat : hahaha..betul tu bro..jimat cost...3 jawapan Yes, Maybe Attend and No...^^