Nuff²

Tweet

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Wesak

Cuti² lagi kali ni..tak tahu la nak wat ape..cuma yang ada...kucing² nyer keje je...ape keje kucing² ni?Bersihkan tempat tidur dia, dan tempat pOo² diorang...bila masa la lagi aku nak merasa cuti² ni di habiskan bersama Kitty sekeluarga?^^'
Haaa...kalau korang nak tahu...sejak dua menjak ni..aku tak cukup masa nak uruskan perihal kucing² ni...maklum la..aku keje production..buat animasi..so cukup masa, aku habis keje baru leh balik romah...keje aku bukan macam orang yang keje yang cukup time boleh cabOt...haa..tu bukan style keje aku...
Sebab aku bekerja mengikut deadline yang di beri...tak cukup masa aku terpaksa la terkejar² mengejar dead line yang telah di berikan..kalau tak siap..kene la siapkan jugak...Bukan nak cakap pekerja yang rajin atau pekerja yang lembab...tapi tu laa..tanggung jawab itu satu kewajipan untuk orang² yang bekerja ..kalau tak di chop makan gaji buta plak...^^'
So, bile masa cuti macam ni la..aku nak lepak² kat umah sambil santai tengok movie dan layan kerenah Kitty sekeluarga...korang perasan tak, dah lama plak la aku tak update entry pasal si Kitty, Marble, Inky, Cindy dan Sappy?
Haa...tu yang nak bagi tahu tu..agak busy jugak aku, tambahan plak last week aku tak de kat rumah...terpaksa la aku amik masa cuti hari Wesak ni untuk beramah mesra dengan mereka..(ada macam ADUN kawasan tak?)^^'
Tapi tu laa..di kesempatan ini, aku nak ucapkan kepada sesiapa yang menyambut cuti Hari Wesak terutama kepada yang beragama Buddha...Selamat Hari Wesak dan Happy Holidays!!^^'

2 comments:

Cat-from-Sydney said...

Mesti Kitty sekeluarge suka Uncle Kacang ada di rumah hari ni. purr...meow!

grOundnUt said...

@Cat-from-Sydney : ngahahaha...tu la pasal...dorang turut bergurau senda sampai tercakar bibir kacang....waaaaa...=(