Nuff²

Tweet

Sunday, January 9, 2011

Thanks Nuffnang!!^^

Sekali lagi aku nak ucapkan ribuan terima kasih buat Nuffnang kerana telah memberi ME pada aku start awal Januari tahun ni...tersengih² kejap la bile check dalam Nuffnang awal tahun itu hari...baru sekarang la aku sempat nak ucapkan mekaseh banyak² kat encik Nuff ni...maklum la, aku amat sibuk ngan tugasan harian aku termasuklah jugak keje² aku kat umah...tambah minggu ni plak, ada orang boarding sekor anak kucing yang bernama 'Chitam'...so aku agaklah sibuk melayan teletah anak² dalam umah ni...cuma biasa laa..sabtu dan ahad ialah hari² untuk aku bersama keluarga aku...
Tak kisah lah, asalkan aku sempat lagi mengucapkan mekaseh bebanyak kat encik Nuff..walaupun rating aku tak sehebat blogger² lain..Aku amat bersyukur sangat dapat ME untuk bulan ni..Alhamdulillaaahh...rezeki tahun baru ya!^^

4 comments:

Geng Borak said...

masyyuuuukkkk!!! hehehehe

ghost said...

satu lagi keberuntungan di awal tahun...syukur GN..tingkatkan usaha.

grOundnUt said...

@Kid : mekasih bro..kerana korang lah juga aku leh dapat ME ni...tu pasal aku suke org yang komen..kalau jenis Silent reader ni tak dapat detect sape yang kunjung..sebab aku nak kunjungi balik blog dia...^^'

grOundnUt said...

@Biskut : reseki tahun baru ni beb..mekaseh banyak biskut yer..^^'