Nuff²

Tweet

Sunday, January 23, 2011

The Traveller

Bosan akibat dengan kerja² harian yang tak pernah nak abis...??Taip ONBOSAN hantar ke 33214...pergghh...sempat wat lawak plak....hahahah....
Dah tiba masa aku bersantai sambil melepak² ushar kereta dan cuci mata..aikk??takkan lepak kat hiway kot...entah laa...malam yang dingin dan hujan agak gerimis membuat aku rasa nak berjalan² bersama member²...dah tak de tempat nak tuju..kaki ni bisa nak pijak pedal minyak menghala ke arah jalan besar...tak sangka plak aku dah sampai tol hiway sungai buloh....dengan itu, aku pon tak de arah tujuan yang sebenar, sekadar berhenti di perhentian rehat rawat untuk menghisap okok seketika....layannnzzz...^^

Pukul 3 pagi....tak de keje semua...

Jangan jadik macam aku..balik rOmah tido lagi bagus!ehehehhe...^^

6 comments:

KiD said...

layan dowh... sekali skala ilangkan bosan... sampai ke RnR...
temgok gelagat orang lak kat taman2 pasni.. hehhehe

biskut said...

haha..lama tak buat benda macam nih.
rasa macam duk umah mengurung diri sendiri jer..tapi buat macam nih pon kira ok jugak..layannzzz...

bila aku punya lagi kawan-kawan yang satu kepala....hurmm..

HaNTwO said...

hahahah kul 3 pagi aku sedang lena diulit intan!!.

grOundnUt said...

@Kid : hahaha...cuci mata..padahal mata tu ngantok...cuma nak having fun without social things inside...^^'

grOundnUt said...

@Biskut : hahahaa...sekali sekala je berperangai macam ni..ekekeke~

grOundnUt said...

@Hantwo : ahahhah...masa tu tak sedar tetiba dah 3-4 pagi...ekekee...^^'