Nuff²

Tweet

Friday, April 8, 2011

Al-Fatihah....

Aku create entry ni atas dasar rasa terkejut dan tak sangka bila aku dapat berita, yang salah seorang kawan aku dah pergi meninggalkan kawan² buat selama²-nya.
Tak sangka last month dia pernah hantar sms kat aku tentang Takaful Insurance...tapi aku wat biasa je la..tak reply pon. Kadang² dia selalu gak YM ngan aku cakap pasal isu² semasa...pasal dia nak kawin..(masa tu dia bujang lagi)..@_@'
So, setiap kali dia on9 jer..mesti Buzz aku citer pasal insuran takaful dia, awek dia(bini dia), kisah zaman sekolah..tak kisah ape laa..tapi aku tarak hal laa..layan kan aje beb..sebab member lama kan...sayang sekali laa..aku chit-chat sana-sini ngan dia pon, tak sempat aku nak jumpe dia..ye la..ada la beberapa belas tahun beb tak jumpe...kitorang masing² tuko school kan...
Hari ni dapat berita dari salah sorang kawan aku gak la...dia dah tak de...terkejut tambah hiba gak la..sebab kawan sekelas yang boleh di katakan lawak dan gila² gak la..paling kesian bila aku dengar Isteri dia tengah mengandung anak pertama...hmmm...sian siut!@_@'
Semoga Arwah Syarufie Kuzie di tempatkan di kalangan orang² yang beriman...Amin..
Al-Fatihah

Sumber dari Facebook

15 comments:

Rosmawati Yusof said...

Al Fatehah, Muga rohnya dicucuri rahmat, aminn..

ghost said...

telah ditentukan untuk dia..

Al-Fatihah

Mario said...

Al-Fatihah...Aku pun tumpang sedih...semoga rohnya ditempatkan bersama2 org2 yg beriman..

grOundnUt said...

@Rosmawati Yusof : Hhuhuuh..mekasih Kak Kim...moga² beliau di tempatkan golongan yang soleh..@_@'

grOundnUt said...

@ghost writer : Harap Isteri dia tabah menghadapi dugaan akan datang...aiizz..=(

grOundnUt said...

@Mario : Mekasih bro...sama² lah kita berdoa untuk dia...@_@

mohamadSaleh said...

doakan... bila kita doa untuk orang, malaikat doa untuk kita. http://bit.ly/hPXRaD

Geng Borak said...

al-Fatihah.. semoga beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman.. ameeen
Terima Kasih Nuffnang dan ChurpChurp!!

Cik SHiNJU said...

Al-fatihah...
Takziah utk isteri allahyarham..

marina anakcikbob said...

moga roh berada d bawah Rahmat-Nya..

grOundnUt said...

@mohamadSaleh : semoga ia di tempatkan di kalangan orang yang soleh..amin..^^

grOundnUt said...

@KiD : Thanks bro..memang terasa gak la kehilangan kawan lama ni...@_@'

grOundnUt said...

@Cik SHiNJU : moga² isterinya tabah menghadapi cabaran kelak..@_@

grOundnUt said...

@marina anakcikbob: thanks..takziah buat isterinya~

Anonymous said...

Superb blog post, I have book marked this internet site so ideally I’ll see much more on this subject in the foreseeable future!