Nuff²

Tweet

Thursday, April 21, 2011

Luahan hati si Anje

Selamat hari Jumaat.. Cuaca menarik pagi ni...semua orang gumbira merancang pelbagai agenda untuk weekend.... tapi aku masih sibuk di opis ... ditambah pulak kerja makin bertimbun² di opis..
Entry kali ini sekadar hiburan untuk menceriakan lagi hari Jumaat yang indah ni ... Ada gambar dan sedikit caption. Model di dalam gambar adalah seekor anak dara...Nama dia ANJE...dia ni manja sangat dan sifat dia agak garang... mommy and daddy dia layan dia lebih dari anak mereka sendiri .... almaklumlah anak kandung semua dah besar panjang ehehehehe...^^
Kalau nak ikutkan, Anje ni satu²nya kucing dalam rumah ni..dan dia plak bukan boleh keluar umah macam kucing² lain...maklumlah, awal² lagi aku dah citer dia ni anak dara kan...so, kehidupan dia lantas seperti anak² dara zaman dulu la..hehehehe...
Jom kita tengok gambar² Anje sambil santai minda yer kawan-kawan ...Ape la saje luahan si Anje ni...manusia pon kalau di kurung hari², mesti la tention kan..meh kita tengok aksi si Anje ni...^^'

Aiiizz...cuaca menarik kat luar ni...ape la aktiviti aku petang ni...bosan la plak..

Oitt!!APe yang kau tengok² ni?tak puas hati ker?!

Ahahahaha...akhirnya, dapat jugak aku merasa nikmat makan sayur rumput ni..yummy!

Eh..Eh??ade lagi korang yer...kenapa la sibuk sangat nak tengok aktiviti aku ni??

Lantak korang la, asalkan aku dapat makan rumput² segar kat umah ni...hehehe..

Opocot!!Kantoi sudahh aku kuar umah tanpa kebenaran ni!

aduhaii....kene kurung terus la aku petang² ni...=(

Tu laa..nak di jadikan citer, aku ni kucing yang bertuan...tak di benarkan keluar sesuka hati...hmmm...

Ni korang nyer pasal laa..pesal la update citer aku dalam blog kacang ni...kan dah kAntOi aku kuar tanpa kebenaran...

Tu la sedikit sebanyak kisah si Anje kita untuk pagi jumaat yang indah ni...akhirnya, Anje kantOi sebab keluar tanpa Izin...sib bek la Mommy dan Daddy dia sempat bawak balik dia masuk umah..kalau tak, entah² dah kene lenjan ngan kucing² jantan kat luar tu..hehehehe...^^'
Korang nyer anak dara kat umah tu ada yang pernah kAntOi macam Anje ni tak??^^'














CHOP!!Iklan jap!

Kan best kalau dapat makan lunch ayam bakar macam ni...sluurrpp!(ni bukan luahan hati anje tau)^^'


16 comments:

Anonymous said...

cian die..hahah...comey la anje tu...tp nape idung die tu???

Dakota said...

Anje anak dara sunti ker ... sian dia... tak tahan tgk ayambakar tu .. sdpnyer ..

Cat-from-Sydney said...

Tak! Tak pernah kantoi! Mak kita tanak rumput dalam pasu jadi tak payah gi cari kat luar. purrr....meow!

Rosmawati Yusof said...

Takder chancelah abang Madan....

meowwmania said...

wewitttt...cantik la anje nih, buleh ngoratt?? ;)

Apisometres said...

sungguh awesome muka kucing nih... ^^ me loike!!

Kak Bunga said...

cun lah anje.. jadi GF MOMOT sy nak ?? hehe

grOundnUt said...

@Anonymous : hahahaa...idung kucing putih memang senang kotor...@_@'

grOundnUt said...

@Dakota : tu yang lagi sedap tu...(ayam bakar, bukan anje tau!)^^'

grOundnUt said...

@Cat-from-Sydney : Dulu pernah gak tanam pokok rumput kucing tu..tapi abis semua tanah bersepah...adess!>,<"

grOundnUt said...

@Rosmawati Yusof : hahahhaahah...^^

grOundnUt said...

@meowwmania : boleh²..available stock ni..^^'

grOundnUt said...

@Apisometres : cantik kan...hehehe...^^

grOundnUt said...

@NaDiAh yUsOf : Kalau MOMOT duk depan umah anje,mesti MOMOT dah mengorat kan?^^'

♥Putri ilyanie♥ said...

Kecian kucing tu kne kurung...

Anonymous said...

Jom join contest.. Hadiah menarik menanti anda..