Nuff²

Tweet

Tuesday, April 5, 2011

Nickelodeon's 24th Annual Kids' Choice Awards

Dengar pasal award jer..sure korang nak tahu apa jenis award yang aku cuba updatekan kat sini...
Cuma tadi aku ada selak² yahoo news dan aku terkesima plak bila tengok si Fergie ni dress up by Lego suit yang dibuat khas dari Lego toy's dari L.A., masa kat Nickelodeon's 24th Annual Kids' Choice Awards...Kira Lego masa zaman aku ni tak de maknenya aku nak reka² baju by lego..ayah aku belikan pon banyak yang base on toys untuk nguji minda kanak² laa..biasa kalau main lego mesti la nak built something like house, car, airplane,boat or robot..tapi yang fergie pakai ni agak menarik jugak la..sebab dorang mampu nak sarung baju yang asalnyer dari Lego..lepas ni, ada la baju jenama Lego will hit in town!Future style??Lets think about it...hahahaha...^^'

Black Eyed Peas singer Fergie got into the kid-friendly spirit at Nickelodeon's 24th Annual Kids' Choice Awards, sporting a funky dress made of multi-colored Legos by L.A.-based designer Michael Schmidt. But she's not the first band member to make a fashion statement out of the retro-cool building blocks: will.i.am rocked a Lego hat and necklace at last year's American Music Awards.

COOL HUH??^^'


10 comments:

Mario said...

takut jugk nk pakai weh...buatnye tertanggal...ekeke

pu3khaleeda said...

cantik tapi bahaye gaklah klaw tertanggal,, kuat ke ...

ghost said...

kenapa Fergie BEP?huh

Geng Borak said...

annual Kid's... maknanya ada anugerah aku laaaa... hahahaha

Dakota said...

menarik ..tp mesti Fergie tak selesa .. huhuhu

grOundnUt said...

@Mario : ahaks..sesuai untuk flasher la kot..senang tertanggal..ekekek..^^"

grOundnUt said...

@pu3khaleeda :ahahha..lego mana ade kuat...ekekeke..^^'

grOundnUt said...

@ghost writer :^^'

grOundnUt said...

@KiD : A'ah laa..memang ko nyer anugerah ni..mesti pakai pakaian lego la lepas ni..^^'

grOundnUt said...

@Dakota : Tu la pasal..bukan ke benda tu berblock²?mesti tak selesa...^^'