Nuff²

Tweet

Friday, April 1, 2011

New Stuff and New Attitude

Woaa...
Aku nak citer sikit tentang perilaku Kitty sekeluarga tempoh hari.Ada suatu hari tu,dalam lingkungan pukul 4pagi...hujan lebat membasahi bumi...Aku pon ape lagi, dalam keadaan mamai², masukkan lah Kitty sekeluarga...dari si Inky, si Marble, Si Cindy dan si Sappy...Kitty plak memang setiap hari akan kawal aku di dalam bilik. Tapi bila semua dah ada dalam umah, semua tanpa di kawal sebab aku masa tu tengah bermimpi lagi...lalu kisah Cat disaster part 2 bakal berlaku. Dan sudah berlaku pun...bangun je pagi aku nak g keje, adusss...benda yang sama jugak dorang tabur..iaitu sepahkan biji saga!>,<"
Pikir punya pikir...ape la yang patut aku buat selain biarkan peristiwa biji saga bersepah di hentikan?padahal bola dan toys mereka semua dah ada...hmmmm...@_@'
Satu malam tu aku teringat peristiwa di mana kucing² suka membuat sepah dengan biji saga aku...kalau korang yang telepas link pasal Cat Disaster tu, boleh la selak² dan baca balik pesal la boleh jadik tragedi sebegini dalam umah aku.
Apa yang aku cuba sampai kan kat sini ialah...aku dah bawak balik satu toys untuk dorang...aku harap kes biji saga tak berulang lagi...^^'

Tadaaaaa....errrkk...dorang suke ke??

Aizz...Si Cindy awal² lagi dah ajak bapa angkatnya si Kitty try dulu...^^

"Hmmm...mungkin cara ini boleh aku tinggalkan Biji Saga kot?"

Marble memang cerdik...kadang² dia pon suke expose juga~

Amboihh...dah ramai yang berkenan ni...

Tapi nampak gaya si Cindy aje la yang nak conquer mende ni...

Bukan main seronok lagi si Sappy tu...^^'

Inky pon nak main juga...betul tak?^^'

hahahahha....Masing² ada mission tersendiri...^^

Errrkk!Ape kes si Cindy ni??

Eeeeee....mane tak aku geram?!Dulu balang biji saga pon dia tolak macam ni...>,<"

Mana tak jatuh bersepah semua biji saga tu?adusss...aku rasa dah buntu dah macam ni...permainan ni sebenarnye memang best untuk kucing²...tapi si notty Cindy ni...anggap ni balang biji saga la tu....aiiz...sabau jer laarr...@_@'

12 comments:

meowwmania said...

hehe..Cindy buat lg :D

habsahharun said...

ganas cindy ni..:D

KiD said...

nak kena kuarantin cindy nih... hehheee
Undilah ILHAM di Majalah PaMa

Juz Call Me Sharz said...

hahaha!! dah sah la biji saga tu kerja cindy ek???

kene paku kat dinding la jawabnye new toys dorang tu ataupon biji saga tu letak dalam bola lutsinar biar si cindy tu main... =))

Ikah said...

geram mek kitty tue

GN:mana shoutbox

citam said...

beshnyer....tuan citam pon nak bg citam bende ni tapi x dpt2 lagi...huhuhu

grOundnUt said...

@meowwmania : Cindy tak serik..>,<"

grOundnUt said...

@habsahharun : watak utama dalam entry ni...^^

grOundnUt said...

@KiD : tu la pasal..kene kuarantin ni...perangai tak boleh di bendung lagi..^^

grOundnUt said...

@Juz Call Me Sharz : Cindy ni pandai berlakon..kalau dia yang buat..dia memang suka buat muka comel..si Sappy tu pengikut setia dia je..@_@

grOundnUt said...

@Ikah : hahaha...rasa nak picit² aje muka Cindy kan...Shoutbox ada masalah sikit la Ikah..huhuhuh..@_@

grOundnUt said...

@citam : hehehhee....kene beli bagi dorang tak nakal...tapi tak sangka si Cindy tu lagi nakal...huhuhuh..@_@