Nuff²

Tweet

Saturday, August 7, 2010

Breakfast at Steven's Corner

Breakfast at Steven's Corner
Selamat pagi hari Ahad yang damai....
Hari ni aku terasa nikmat sangat la nak bangun pagi gara² nak makan breakfast di waktu cuti...tambah² hari ahad...perrgghh..dah lama tak buat perangai bangun awal pagi ahad dan bersarapan...^^

So kali ni aku balun nescafe O'Ais dan ROti Bakar Cheese...Malah Si baby plak bALun Milo Ais with Tosei...^^'


Teh Tarik from Steven Corner

Nak cakap pasal makan² kat steven corner ni memang best time malam minggu..sebab kat sini memang port orang tengok bola kalau musim bola la...(actually kat semua mamak stall pon sama) cuma kat sini aku suke makanan dan service dia terhadap kita as customer yang datang ke sana....

Aku suka nasik lemak sotong goreng...biasa aku bedal time dinner...but not everyday aku dok mengadap nasik lemak Steven corner...ikut selera hari² memang nak balun nasik lemak...tp alamatnyer esok kolestrol la aku...ahahahah...

Nasi Lemak Ayam

Pasal satu roti yang aku suka kat sini ialah Cheese nan...mmg marvelouse sangat la...bayangkan lah...cheese panas² dalam balutan Roti nan tu...perrghh...bile koyaknye roti nan tu seumpama kita makan pizza...bayangkan lah cheese nan dia sangat lembut dan kandungan cheese kat situ sangat banyak...

Cheese Nan with Kuah Dal sambal

Aku syor kan semua yang rasa nak makan kat sini...tak usah lah korang beli dan tapau balik umah...dah tak rasa nikmat aroma kesegaran makanan tersebut...lebih baik korang labuhkan punggung dan duduk kat meja sementara menikmati service dari pekerja² steven yang sangat cepat dan bagus!!

No comments: