Nuff²

Tweet

Sunday, August 1, 2010

Kitty And Marble

HeellOooo Guyyss..
This is the story Of mY cats...^^
Hari senin lepas aku baru balik dari Klinik Veterinar kat Cheras tu...ntah kenapa la kitty ni asyik je kene cacing je...sikit² cacing tu keluar kat lubang dubur dia...tanpa segan dan silu aku pon bertanyakan lah dekat dOc² haiwan kat situ...actually dorang cakap benda tu normal for cats laa..tp..aku geli bile nampak cacing pita yang selalu dok kuar dari 'PuPu' dia tu...sO dOc aku ada la bagi pendapat supaya berikan dia air yang bersih dan selalu bersihkan jamban dia tu..oleh itu.aku pon beli la kan Ubat Cacing buat Kitty...tak sangka la plak kali ni berat dia hampir 5 kilo...mak aih..besar kemungkinan aku kene beri dia lebih 1 biji pil ubat cacing...Lagi pon..kitty dah aku mandulkan dia...sebab² ternyata jelas ialah dia dah mule pancut kencing..kali pertama dia kencing kat beg aku ler...issskkk..geram betoi...atas pendapat para² dOc kat situ dorang ckp better mandulkan dia atas mengelakkan kejadian begini berlaku lagi...Ni ada la sikit Pic² Kitty Ketika dia Mandull...errrkk...perlu ke aku nak tunjuk??saksikanlah...^^'










poor Kitty cat....tapi untuk kebaik ko jugak yer!

1 comment: