Nuff²

Tweet

Monday, August 30, 2010

Puja Lady Gaga

Puja Lady Gaga
ISu ni makin menjadi²....memula memang tak mo tahu sangat pon...tapi bila aku baca balik dan nilai balik...Lagu cik Gaga ni sering menjadi siulan anak-anak muda, masyarakat dunia. Mungkin perwatakannyer yang mengeri dan menjengkelkan menjadi siulan semua. Sapa tak kEnal Lady Gaga? Berjaya menarik jutaan peminat dari seluruh dunia. Tapi sayangnya orang-orang Islam kita turut terjebak sama. Kasihan. Hentikanlah meminati Lady Gaga ini...AVOID HER!!
Yang aku cuba nak sampaikan..dah banyak sangat cerita tentang dia ni percayakan Freemanson/Lucifer...
Dahulu freemason menyelitkan unsur dajjal dalam pemerintahan kerana pemerintahan adalah medium yang sangat berkuasa dalam mempengaruhi rakyat,
sekarang, mereka mengambil inisiatif dan menukar cara mereka menyelitkan unsur dajal ke medium MUZIK dan HIBURAN keran INILAH medium yang SANGAT mempengaruhi MASYARAKAT hari ini tanpa mengira agama dan bangsa serta negara.....
Aku pon tak de la nak minat sangat Lady Gaga ni...tapi...lagu² nya kerap keudara ke corong² radio...sampaikan aku drive dalam kete...2 kali sudah aku dengar dalam tempoh 20 minit...so macam stesen Radio pon dah terpengaruh dengan Lagu Lady Gaga ni....
Ni contoh Lirik lagu Paparazi yang dorang wat versi Reverse...so dari sini kita leh nampak Hidden Message yang selama ni kita tak pernah nak amik peduli...

"Star Above...above....He Follow You....If You Believe me!...Lucifer, I want to be with me...HELP ME!!"

Entah ape dia merapu aku pon tak pasti...tapi if korang dengar balik lagu PapaRazzi version reversed ni...mungkin itu juga kebenaran dia.... percaya atau tak...terpulang lah...


Paparazzi version terbalik

Dah banyak sangat la lirik² lagu yang berunsurkan Dajjal dan syaitan ni...benda ni dah banyak aku perasan once aku menonton The Arrival...dalam tu pon ada selit sikit tentang Lagu Madonna yang bertajuk Frozen era 1998-1999 ler...

Lagu ni lagi Obvious gile tentang Madonna yang mengamalkan Kaballah...dari segi dalam video ni pon aku dah nampak pelik... dia ni macam pengamal ilmu hitam or sihir la..bak kata omputeh black magic la...(witch)
walaupon magic dia aku tak sure ada ke idok...tp cara dia menyampaikan lagu² dalam klip video ni memang ternyata sekali berunsurkan Syaitan...
Contoh macam baju dia tu kaler hitam...di tanah gersang...ada kelompok² burung gagak terbang...dan seekor Anjing hitam....
Cuba korang nilai video ni yang di edit khas dalam siri Arrival Part 11 (Musical Sorcery)
dan dalam ni juga ada sebilangan artis² luar negara yang korang sanjung dan puja itu turut mempengaruhi unsur² dajjal...


Madonna Frozen CLip Video
So...korang nilai sendiri apa yang dorang telah sampaikan melalui video² dorang tu....Pikir² kan lah....

No comments: