Nuff²

Tweet

Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Salam dan Selamat Sejahtera...

Di kesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Berpuasa bagi orang² muslim di seluruh dunia...Aku sungguh teruja nak tunggu bulan Ramadhan ni...aku teringat kata² Mak tOk aku...dia selalu pesan..if datangnye bulan Ramadhan, maka.. niat lah dalam hati... berkata² pada malam Ramadhan.." Ya Ramadhan....Ya Ramadhan...Selamat Datang Ya Ramadhan..." itu yang mak tOk aku sentiasa bercerita setiap kali datang nya bulan Ramadhan kat kampung....
Aku ni bukan nak cakap aku yang baik..berpuasa penuh...kadang² kita lalai dengan diri kita...so tak salah la if dalam bulan ni aku nak cuba sedaya upaya menahan diri dari lapar dan dahaga...ahaha..kadang² tu dugaan datang bertimpa²!!

Dalam Tengah bulan August ni..tak silap aku 18hB kot...Opis kami akan berpindah ke tempat baru....satu hal la plak dalam bulan posa ni nak pindah randah!tapi nak wat camne...as aku cakap laa...tu semua Dugaan...tak boleh nak merungut²...makin merungut²...makin besar Dugaan yang Allah akan bagi...percaya lah cakap aku...

So di hari baik dan bulan baik ini....marilah kita sama² beramal....Selamat Berpuasa pada semua umat Islam seluruh dunia....Ingat...Puasa Itu satu Ibadah yang mulia....


Salam Ramadhan Al-Mubarak

2 comments:

angel said...

selamat berpuasa ^^

grOundnUt said...

selamat berpuasa pada kamu jua...jgn tak posa plak..isk..>,<"