Nuff²

Tweet

Wednesday, August 4, 2010

House Of Buffet@HOB Jalan Bukit Bintang

Alohaa...amigossss....
Well..today I would like to share about being lunch at HOB, Jalan Bukit Bintang.....
Bercakap pasal bab-bab makanan ni...memang terasa terliur aje la air liur aku sekarang ni..maklum la..aku belum balik umah dan Dinner lagi...Berbalik pada Kedai makan yang disponsor oleh Company aku...makan Lunch kami kali ni kat House of Buffet, betoi² Tepi Plaza Lowyat...If kOrang pasan la..korang kuar dari pintu Entrance Lowyat betoi² belah kiri terpampang satu restaurant besar tulis HOB....kalau korang tak nampak alamat 2-3 jumaat la tu....Kui3...
So..sesampainye kami kat sini...kami di beri kebebasan untuk memilih semua jenis makanan...tak kire la dari Western Foods sampai la ke Eastern Foods...mata aku teruja tengok reka bentuk dalam kedai makan ni...umpama korang kat dalam Club beb!macam tgh clubbing pon ada gak..cuma dia cerah aje aaa..tak de la gelap macam dalam club...ehehheh...^^'
Suasana kat sini agak privacy sikit tak de la macam sesetengah tempat tu...(malas nak sebut)...bising sampai nak bersembang pon tak dapat nak dengar....
So aku pon tak kisah la nak makan ape bukan sebab kompeni bayar ke atau sendiri bayar...tp kat sini kami makan based on the buffet style la..nama pon House of Buffet...ehehehhe...
Aku pon bedal la sushi,cocktail,spageti,lasagna,BBQ chicken dan manisan² la seperti cup cake...ais krim...kek brownies...macam² la aku sapu selagi peyOt aku mampu nak tampung...ahahaha....

Suasana kat dalam Restaurant

Concept yang dorang decorate

Part of the Restaurant

Chef² yang ada

Frozen Area

Edamamei from Japanese foods

BBQ chicken cocktail with Ikan Bakar

Assorted Little Pizza and Curry Lasagna

Hot Mushroom Soup

Assorted Sushi's

Walaupon company aku yang sponsor makan² ni...aku tetap nak ambil peduli tentang harga makan² ni....
Rasa sekepala lebih kurang RM29.00++...rate dia berbeza pada makan tengah hari and Makan malam...kalau rasa nak tahu lebih lanjut...

HOUSE OF BUFFET
Ground Flr, Federal Bowl, Jalan Bukit Bintang,
Bukit Bintang Central,55100 KL
(next to Plaza Low Yat)

Reservation number: 03 – 2142 8111 , 03 – 2142 8111
Email: info@hob.com.my

No comments: