Nuff²

Tweet

Thursday, August 12, 2010

It's Friday 13


It's Friday 13


Salam dan selamat sejahtera...

Hari ni adalah hari JUmaat 13th August 2010 bersamaan dengan 3 Ramadhan 1431 Hijriah...kenapa ramai sangat dok takut ngan angka 13 ni??tambahan hari jumaat??

Entah laa...kadang² benda ni berkaitan isu agama...aku malas nak cakap pasal bab² ni..sebab dalam agama Islam dah tertera tiada unsur nombor bertuah dan nombo sial...oleh itu aku tak nak bercerita tentang angka dan nombor...aku tak pernah percaya ngan nombo² bertuah or nombo² sial....

Dan hari ni la juga aku nyer result IPCC 2010 yang bakal berlansung di KL Hilton, Central KL pada pukui 5 petang....dan selepas itu akan ada Jamuan berbuka puasa dalam Hotel berkenaan....berdebar² gak la nak tahu result ni...mana la tahu..if kita over konfiden sangat poleh buatkan kita kecewa..that's y aku cuba buat maintain cool dan tak berfikir sangat tentang result yang bakal keluar kelak....

Maybe kami akan bertolak dari opis dalam 3.30 la...sebab majlis akan bermula pada pukul 5ptg...oleh itu..nak mengelak dari jalan jem..so kami kuar awal la..tak tahu la macam mana kan...

So aku harap kali ni mungkin tuah nya jatuh pada team kami la..tak pon kalau tak de rezeki, aku redha ajer...cuma hati ni masih lagi berdebar²....doa² aku berjaya ok..thanks all..^^'

4 comments:

angel said...

good luck ..

grOundnUt said...

thanks Angel...I'll do my best...^^'

Mario said...

good luck...errr perghh... best tu buka kat hotel...

grOundnUt said...

Thanks bro...doa²kan berjaya ok...and Selamat berbuka puasa...(eh awal lagi...tp kejap lagi nak off line)^^'