Nuff²

Tweet

Wednesday, August 25, 2010

Puasa laa .. tak malu ker???

Puasa laa .. tak malu ker???

Ehheehhe .. bukan aku yang cakap tau ... tapi salah seorang kawan yang ada dalam friendlist aku....
Status beliau berbunyik "Tak malu ker tak puasa? Aku yang bukan Islam pon boleh jer tahan diri untuk berpuasa .."
Ramai la yang koment kat post beliau... ada yg positif dan ada yang negatif la. . bukan negatif filem la kan.... ada salah seorang hamba Allah ni komen..." Dah ko bukan Islam, yg ko pose napa?!" Kira diorang ni dah macam bertengkar la... Beliau yg berpose ni pon jawab..." Aku pose sebab aku kawan dengan orang-orang Islam! Mereka semua berpuasa .. jadi, aku ikot puasa kerana menghormati bulan ni.." Dan diorang masih berbalas² koment .. sampai aku tak larat nak baca .. dan aku abaikan jer la...@_@'
Manusia memang tak boleh terima kritikan dan teguran...tambah² macam aku ni...aku bukan la perfect sangat pon..at least, if aku ada kat situ, sure aku rasa Malu dan Hina bila ada orang bukan muslim menegur kesalahan kita yang kita tak pernah nak nampak perbuatan tu...




No comments: