Nuff²

Tweet

Sunday, August 1, 2010

Marble is Pregnant!!!


Hi tO all members yang visit blog ini...^^
Kali ni nak citer sikit pasal kucing aku Tak sangka la dia mengandung la plak dah...perasan punyer perasan perot dia sekarang dah besar dari badan dia...maybe penangan Kitty sebelum Kitty mandul la kot...actually...kami bagi chance Kitty mengawan dengan marble before Kitty di mandul kan...rasanyer Kitty mandul dalam bulan June lepas...aku tak update story tentang dia la plak...maybe time tu aku tak de masa nak update² kisah² dorang berdua ni.... So..aku just nak anounce pasal mende ni la..if bakal anak² marble ni kuar esok..aku ingat nak carik sorang dua pen-adopt anak² Kitty dan Marble ni...tp kita tunggu dan lihat je lah macam mana keadaan dorang...sbb aku pon tak mahu bela banyak² sangat...at least...Generasi Kitty tetap ada dalam keluarga kami...


Tengah Sarat
Termenung sejenak si Marble...
zZzZZZzzzZzz
Kitty Dan Marble

No comments: