Nuff²

Tweet

Sunday, August 8, 2010

Kamera Olympus ku dah Jahanam!!

Kamera Olympus ku dah Jahanam!!

Salam kembali kepada pembaca² blog ku yang setia...
Kali ni aku nak luahkan sikit tentang kamera aku tu....isk²...tak sangka la...pakai dah 3 tahun tetibe nak jahanam la plak...waaaaa...=((
Susah la aku nak bergambar lagi lepas ni....bukan ape..semenjak aku meng-blog-kan diri ni...aku betoi² banyak menggunakan camera sebagai research aku untuk aku upload dalam Blog aku...
So if My camera is still not working...I don't thing I'll used it...soon, I'll buy a new one....=(
Tapi aku sayang plak kat camera Olympus aku ni...tak tahu la sebab ape...maybe banyak berjasa pada aku kot...entah laa...kadang² aku ni suke simpan barang² rosak...tu perangai aku laa...tapi aku tak sure if repair balik camera aku tu...boleh berfungsi dengan baik ke??kembali seperti baru beli ke??

Ada sesetengah kawan aku pesan...beli baru je lah..dari repair...menghabiskan saki baki duit aje...dah la poket kosong...kalau kaya macam Donald Trump tak pe gak...ini Kayap macam penyakit dahh...
So buat masa ni maybe aku keep it on dulu la kot...ada masa or ada uwang...maybe aku pegi la hantor kat kedai Camera but I'm not sure when I will do??See if got some feedback dari u guys...If la korang ada inFo² pasal nak repair camera mana tempat murah....hmmmm....
Adess...terkena la plak..aku tahu la..camera aku beli ni tak de la mahal mana pon...aku beli pon since 2008...entah kenapa la kali ni nampak sangat la lense camera aku tu makin lama makin blur...memula ingat ia nyer setting...so sampai sekarang if aku capture gambar...akan jadik blur...aiiizz...tu pasal la sekarang ni aku dok upload pic kadang² aku reuse dari dalam Internet ajer...entah mana² web la aku tibaii...tapi sori la..kali ni terpaksa la...hurmm..nak wat macam mana...terpaksa la aku upload pic aku dari Camera Sony Ericson aku....aiizz...malang betoi la nasib seorang Animator....@_@'


No comments: