Nuff²

Tweet

Friday, August 13, 2010

IPCC 2010 Result

Salam dan selamat sejahtera semua...dan selamat berpuasa sekali lagi...ehehhe....
Kali ni aku nak citer tentang IPCC result yang telah berlansung di rOmah Paris Hilton...errkk...rOmah ke??tak ler...kat Kl Hilton Grand Ballroom....ahahaha...
sajer jer nak coret sikit tentang pengalaman gementar aku apabila tiba saat² nak umumkan result IPCC kali ni...aku memang terasa yang peluang aku amat tipis sekali sebab masing² tak kurang hebat nyer....

Parking Zone
Lepas jam 3.30 ptg kami keluar dari office..kuar awal² sebab takut jalan jem..pepaham je laa..kadang² jem tu bile² time jer kalau kat kL...so lebih kurang pukoi 4.15 kami sampai kat kL Central....tak sangka macam cepat la plak perjalanan kami...masuk jer building Hilton tu memang la security checked sungguh ketat sekali...mana la tahu...kot² ada bOm ke dalam kete kami...ahahahaha...

KL Hilton

So after that, we all tunggu until 4.55pm dekat Lobby, than baru kitorang gerak ke Level 6 Grand Ballroom....
Hilton Grand Ballroom

Ade la gak terserempak ngan peserta lain kat Lobby, cuma masing² pon tgh gabra...tak tentu hala...ye laa..saat² yang ditunggukan bakal tiba...
Once kami dah ada kat atas leve 6, memang terasa macam orang asing la bila kami keluar dari lif jer...ade je yang memerhati kami kiri dan kanan..ye la..ada gak event ntah mana² bersebelahan ngan kami nyer event...time tu baru la aku berjumpa ngan geng² lama aku iaitu ex-director opis lama aku, Ex- Producer dari Opis lama...kawan² Vision dan rakan² yang dah lama tak jumper...^^

Santapan yang belum di sentap oleh sapa²

Lama juga la kami tunggu kat luar tu until 6 pm baru la kami di minta masuk ke dalam Grand Ballroom berikutnyer....Bile dorang stat bagi ucapan semua...baru la dorang umumkan sape pemenangnyer...malangnyer bukan rezeki kami kali ni biler kami bukan Juara IPCC2010 untuk Animation Category pada tahun ini...sayang sekali dan aku ada rasa kecewa juga la....tapi tak mengapa..aku ada dapat banyak feedback dari kengkawan yang menyuruh aku mencOba lagi tahun depan....
Ruang Lobby
Mungkin tajuk yang kami cuba sampaikan tu agak sensitif bagi sesetengah pihak..ye laa...Sex Education kan..tapi tak mengapalah...congratulation pada peserta² lain seperti team Wira dan Samad, Tok dan Tapir..Both of them are my colleague since I was in Vision Animation last time...
CUma apa yang aku cuba nak katakan kat sini...setiap pertandingan ada adat menang dan kalah...See you guys in IPCC2011!!!^^v

Ketibaan peserta² Di pintu masuk Grand Ballroom


Little X-files Priview

Suasana semasa Berbuka Puasa

Me and Our Colleague

MSC Banner
At Level 6

Semasa seisi melepak² bersama teman²

Antara yang menang iaitu Otai² seperti Wan dan Mike

Congrat's for Maya and Slammer...hadiah perkahwinan korang

No comments: