Nuff²

Tweet

Thursday, August 19, 2010

Kucing oh kucing

Kucing oh kucing
Aizz...salammzz semua kengkawan dan pembaca² blog..
kali ni nak citer sikit pasal gelagat Kitty dan Marble...aiizz...paham² la sekarang tengah bulan puasa...kira aku tak de la nak ajar dorang cara berpuasa gak...cuma mereka ni memilih la plak makanan yang aku bagi...kira dorang yang mengajar diri dorang berpuasa sebenarnye...
oNce aku beli satu product makanan AVODEM ni...untuk kucing² yang tak boleh makan makanan bergaram....and then, 1st aku bagi, memang dorang sombong dan tak mau makan..tambahan dorang ni nak makan makanan biasa yang aku beri...Once bile aku letak dia tak mo makan, maka aku pon simpan la balik dalam peti ais...
Then lepas berbuka tadi...sibok la plak nak mintak² lauk pauk yang aku beli kat pasar juadah tadi...aku memang tak akan beri dorang makan sisa makanan...and aku pon letaklah balik makanan dorang yang dorang tak nak makan tadi...tak sangka dorang berebut² nak makan makanan tu....
ni gelagat dorang akibat sombong dengan aku....ehhehehee....

Sewaktu letak, masing² menghidu²...

Bila mata bertentang mata...

Kitty dah mula Selera

Marble yang sibuk dengan makanannya


So Moral dorang dalam story ni...jgn lah Korang berdua memilih sangat makanan yang aku beli Ok!!
P/S : Actually dorang ni nak belajar berpuasa jugak kot...ahaks...=p

No comments: